ضریب اطمینان شبکه‌های تلفن دیسپچینگ ملی گاز افزایش یافت

سرپرست مدیریت مخابرات و تلمتری شرکت انتقال گاز ایران اعلام کرد که چهار شماره ۴ رقمی ساختمان مرکزی شرکت ملی گاز به ساختمان BCC اصفهان به منظور افزایش ضریب اطمینان و پایداری شبکه‌های تلفن دیسپچینگ ملی گاز منتقل شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، محمدرضا نیک‌روش‌فرد گفت: این عملیات که به همت کارکنان مدیریت مخابرات و تلمتری ستاد و منطقه ۲ عملیات انتقال گاز در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد، از شبکه ارتباطات زیرساخت اختصاصی شرکت انتقال گاز استفاده شد و ضریب اطمینان و امنیت بالایی دارد.

وی ادامه داد: شماره‌های داخلی بر روی شبکه زیرساخت شرکت انتقال گاز، در کمترین زمان ممکن با حداکثر کارآیی و بالاترین سطح دسترسی و بدون انجام هزینه به ساختمان BCC اصفهان منتقل شد و به بهره‌برداری رسید.

سرپرست مدیریت مخابرات و تلمتری شرکت انتقال گاز تصریح کرد: با انجام این عملیات، ارتباط تلفنی مرکز NCC تهران با مرکزBCC اصفهان، تنها با شماره‌گیری چهار رقم انجام می‌گیرد و با توجه به اینکه کاربران نیازی به استفاده از کد ندارند، لذا برقراری تماس تلفنی در نهایت سرعت و راحتی انجام می‌پذیرد.

نیک‌روش‌فرد ضمن قدردانی از عوامل اجرایی این پروژه، اظهار کرد: این خطوط مانندیک خط شهری تهران بصورت FX در اصفهان عمل می‌کند و نیازی به استفاده از خطوط مخابرات شهری ندارند.

کد خبر 319523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =