اوجی وزیری متخصص و از جنس نفت است

رئیس کمیته نفت کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی نفت از جنس نفت است و با بسیاری از مشکلات و مسائل این صنعت از جمله مسائل نیروی انسانی آشناست که این موضوع امری مثبت تلقی می‌شود.

حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با اشاره به معرفی جواد اوجی از سوی رئیس‌جمهوری برای تصدی وزارت نفت به مجلس، گفت: اوجی از افراد باسابقه و درخشان در صنعت نفت است که فعالیت‌های خوبی نیز در این صنعت انجام داده است.

وی افزود: وزیر پیشنهادی نفت با مشکلات نیروی انسانی و همچنین نیروهای پیمانکاری نفت آشناست که این موضوع می‌تواند به حل مشکلات این قشر کمک کند.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اوجی، وزیر پیشنهادی نفت در حوزه دیپلماسی نفتی نیز فرد باسابقه‌ای محسوب می‌شود، تصریح کرد: وی در امضای قرارداد صادرات گاز با کشور پاکستان نقش موثری داشت که این موضوع نشان‌دهنده دیپلماسی فعال وی در حوزه نفت و گاز است.

رئیس کمیته نفت و گاز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در مجموع، مجلس به‌ویژه کمیسیون تخصصی انرژی نظر مساعدی به وزیر پیشنهادی نفت دارد، البته با حضور وی در کمیسیون، نمایندگان بیشتر می‌توانند با برنامه‌ها و فعالیت‌های اوجی آشنا شوند.

کد خبر 319734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =