رونمایی از ماکت شبیه‌سازی عملکرد تجهیزات گازرسانی در مشهد

شرکت گاز خراسان رضوی از ماکت پایلوت مراحل عملکرد تجهیزات گازرسانی کنتور و رگولاتور با قابلیت آزمون و مشاهده‌پذیری مکانیزم داخلی رونمایی کرد.

به گزارش شانا، حسن افتخاری، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی در این آیین که با حضور جمعی از مدیران و روسای شرکت گاز استان برگزار شد،  گفت: ساخت این ماکت تلفیقی از هنر و صنعت است که باید از دست‌اندرکاران آن قدردانی کرد.

وی با تاکید بر موضوع آموزش برای ارائه بهتر خدمات به مشترکان،  افزود: این ماکت قابلیت خوبی برای آموزش کارکنان شرکت گاز به ویژه همکاران امور بهره‌برداری دارد. مشاهده عملکرد کنتور و رگولاتور هنگام کار،  امکان خوب برای آموزش است که باید از این ظرفیت استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی تاکید کرد: تجهیزات مورد استفاده در صنعت گاز باید مطابق با رشد و توسعه فناوری‌های معاصر ارتقا یابد.

حمیدرضا افشون، رئیس امور پژوهش و فناوری شرکت گاز خراسان رضوی هم در این آیین اظهار کرد: ماکت پایلوت عملکرد تجهیزات گازرسانی با همکاری کارکنان خدمات فنی و فروش عمده در امور بهره‌برداری این شرکت به مرحله ساخت و تولید رسیده است.

وی تصریح کرد: این ماکت از جنس پلی‌کربنات شفاف ساخته شده است و با توجه به کمپرس هوا به جای گاز در آن، امکان مشاهده فرآیند تجهیزات گازرسانی کنتور و رگولاتور و قابلیت‌های پایلوت پلنت تجهیزات شامل آشنایی با پروسه کلی گازرسانی، نحوه عملکرد تجهیزات و مشاهده اجزای داخلی در هنگام کارکرد، امکان رؤیت فشار، دما، فلو و مقدار مصرف به صورت مانیتورینگ و راه‌اندازی تجهیزات به صورت مانیتورینگ و دستی را به مشاهده‌کننده می‌دهد.

کد خبر 319735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =