اوجی گزینه‌ای از درون خانواده صنعت نفت است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی انتخاب جواد اوجی برای تصدی وزارت نفت را انتخابی مناسب دانست و گفت: اوجی گزینه‌ای از درون خانواده صنعت نفت است.

به گزارش شانا به نقل از نشریه مشعل، محمد باقری، معرفی جواد اوجی به‌عنوان وزیر پیشنهادی نفت دولت سیزدهم را انتخابی مناسب دانست و گفت: وی گزینه‌ای از درون صنعت و خانواده نفت است و سابقه فعالیت در رده‌های مختلف مدیریتی تا سمت مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران را در کارنامه خود دارد.

وی افزود: از این نظر معتقدم مشکلی از نظر سوابق و توانایی در گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهوری برای وزارت نفت وجود ندارد، اکنون شانتاژها و فعالیت‌های خبری به راه افتاده و اعتقاد بنده بر این است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همه افراد باید جانب انصاف را رعایت کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت و وزیران پیشنهادی باید آمادگی داشته باشند که با رصد دقیق این شانتاژها و حاشیه‌ها پاسخ مناسب به آنها بدهند، به هر حال با سوابق اجرایی و تحصیلات وزیر پیشنهادی نفت، ایشان را گزینه‌ای مناسب می‌دانم.

نماینده بناب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: معتقدم اوجی باید با تصدی این پست، توسعه میدان‌های نفت و گاز مشترک و پالایشگاه‌ها و در عین حال حمایت از بخش خصوصی در پتروپالایشگاه‌ها را نیز مدنظر قرار دهد.

کد خبر 319768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =