اوجی رأی اعتماد بالایی از نمایندگان مجلس می‌گیرد

یک کارشناس مسائل اقتصادی گفت: تردیدی ندارم که اوجی رأی اعتماد بالایی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دست می‌آورد.

به گزارش شانا به نقل از نشریه مشعل، داریوش قنبری با اشاره به اینکه جواد اوجی از پیشکسوتان صنعت نفت است و سال‌های متمادی در مجموعه‌های مختلف وزارت نفت از جمله شرکت ملی گاز ایران فعالیت داشته است، گفت: وی در قامت معاون وزیر نفت و سمت‌هایش در دیگر مجموعه‌های این صنعت و شرکت‌های نفتی خارج از وزارت نفت، صاحب دانش و تجربه است.

وی افزود: وزیر پیشنهادی نفت تجربه تمامی این سال‌ها را به‌عنوان پشتوانه کاری خود به همراه دارد، معتقدم که وی گزینه بسیار خوبی از سوی رئیس‌جمهوری برای تصدی وزارت نفت است.

این کارشناس اقتصادی تصریح کرد: بی‌شک اوجی که از مدیران خوشنام وزارت نفت بوده و سال‌ها در این عرصه فعالیت داشته است، وزیر موفقی خواهد بود و صنعت نفت را به خوبی پیش خواهد برد که حاصل توان مدیریتی، توان علمی و تجربه‌ها و سوابق اجرایی اندوخته شده در سال‌های متمادی است.

قنبری بیان کرد: با حضور اوجی در رأس وزارت نفت، تحولی بزرگ در این بخش ایجاد می‌شود، بر این اساس فکر می‌کنم توان تخصصی، سوابق اجرایی و برنامه‌های وی که برگرفته از این توان است، کمک می‌کند که گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهوری برای وزارت نفت رای بالایی را از مجلس به دست آورد.

وی با بیان اینکه تردیدی ندارم که اوجی رأی بالایی از نمایندگان مجلس می‌گیرد، گفت: البته نباید این نکته را از نظر دور داشت که  فردی که هدایت سکان وزارت نفت را به دست می‌گیرد با توجه به شرایط تحریم راه سختی در پیش دارد و پیشنهاد من این فرد برای اولویت بخشی در فعالیت‌های صنعت نفت مشتمل بر توجه به منابع مشترک و تلاش برای پیشبرد اهداف صادرات نفت‌خام است.

کد خبر 319771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =