بهره‌برداری از هشتاد و سومین جایگاه عرضه سوخت منطقه کردستان

جایگاه اختصاصی عرضه فرآورده‌های نفتی «مظفریان» در شهر کامیاران طی مراسمی با حضور فرماندار کامیاران، مسئولان و مدیران پخش منطقه کردستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، عبدالله گیتی‌منش، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در آیین بهره‌برداری از این جایگاه گفت: این جایگاه هفتمین جایگاه ناحیه کامیاران است که در زمینی به مساحت یک هزار و ۶۰۰ متر مربع ساخته شده است.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد و خدمات انجام شده شرکت درباره تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی در شهرستان کامیاران در بخش‌های تولیدی، کشاورزی و ... از همکاری مسئولان شهرستانی با پخش منطقه کردستان تشکر و قدردانی کرد و افزود: این جایگاه دارای دو سکوی عرضه بنزین با چهار تلمبه دو نازله است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به اقدامات انجام شده توسط منطقه برای جانمایی و احداث نقاط عرضه سوخت به‌منظور دسترسی آسان شهروندان به فرآورده‌های نفتی اشاره کرد و گفت: این جایگاه بر اساس تازه‌ترین استانداردهای زیست محیطی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و سازمان حفاظت محیط زیست ساخته شده و نخستین جایگاه استان به شمار می‌آید که همه مراحل طرح کهاب (کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخارات بنزین) را انجام داده است.

گیتی‌منش با اشاره به ایجاد زمینه اشتغال‌زایی برای چهار نفر در این جایگاه افزود: تحقق حقوق شهروندی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از رسالت‌های اصلی این شرکت است که فعالیت ۸۳ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ جایگاه گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) در نقاط مختلف استان برای دسترسی آسان و سریع شهروندان به فرآورده‌های نفتی نیز همسو با این هدف است.

کد خبر 319836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =