صنعت پتروشیمی به پویش آبرسانی سیستان و بلوچستان می‌پیوندد

مشاور اجتماعی و رئیس دبیرخانه مسئولیت اجتماعی شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: شرکت‌های پتروشیمی برای خرید لوله‌های مورد نیاز انتقال آب در استان سیستان و بلوچستان مشارکت می‌کنند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، علی ربانی امروز (یکشنبه، ۲۴ مردادماه) در حاشیه آیین تحویل هدایای صنعت پتروشیمی به مردم سیستان و بلوچستان اظهار کرد: امروز فصلی نو از همکاری با هلال احمر رقم خورد و امید است در بحث تامین آب برای هموطنان در این استان نیز بتوانیم با توجه به مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها، خرید و تأمین لوله‌های مورد نیاز برای ارسال آب را نهایی کنیم.

وی ادامه داد: ساخت این لوله‌ها از سوی صنایع پایین دستی پتروشیمی انجام می‌شود و شرکت‌های پتروشیمی در بحث تأمین مالی آن همکاری می‌کنند.

مشاور اجتماعی و رئیس دبیرخانه مسئولیت اجتماعی شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: در سال ۹۹ حدود ۷۵۰ میلیارد ریال از سوی شرکت‌های پتروشیمی در مسیر تحقق مسئولیت‌های اجتماعی و ۲۶۰ میلیارد آن در بخش بهداشت و درمان هزینه شده است.

ربانی با بیان اینکه صنعت پتروشیمی با عزمی جدی به‌دنبال تأمین نیازهای صنایع پایین دستی با هدف تأمین نیاز بخش بهداشت و درمان است، گفت: امروز بخش نخست کمک‌های صنعت برای ارسال به سیستان و بلوچستان تحویل هلال احمر شد و هفته آینده نیز بخش دوم تحویل می‌شود.

وی اعلام کرد: در هفته‌های آینده با توجه به برنامه‌ریزی‌ها در مشارکت به آبرسانی به استان سیستان و بلوچستان مشارکت می‌کنیم.

کد خبر 319865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =