اوجی توانایی اداره وزارت نفت در شرایط سخت تحریم را دارد

نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اوجی این توانمندی را دارد که در شرایط حساس کنونی کشور، از جمله شرایط اقتصادی و تحریم‌ها، با حضور در وزارت نفت موفق عمل کند.

جلال محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار شانا ضمن ارزیابی مثبت از برنامه‌های وزیر پیشنهادی نفت، گفت: با توجه به پیشینه علمی و کاری وزیر پیشنهادی نفت از جمله آشنایی به همه امور و فعالیت‌های این صنعت و اشراف کامل به حوزه منابع انسانی، آقای اوجی نیاز به طی کردن زمان ندارد و از روز نخست می‌تواند کار خود را با اقتدار آغاز کند.

وی با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی نفت در کمیسیون کشاورزی و ارائه برنامه‌های خود افزود: آقای اوجی از نظر علمی و تجربی این توانمندی را دارد که به‌عنوان وزیر نفت انتخاب شود و نظر بنده و همکارانم نسبت به وی مثبت است.

نماینده مهاباد در مجلس تصریح کرد: وزیر پیشنهادی نفت سال‌ها در حوزه‌های مختلف صنعت نفت و گاز فعالیت داشته و با مجموعه‌ای که برای آن معرفی شده کاملا آشناست.

محمودزاده بیان کرد: آقای اوجی این توانمندی را دارد که در شرایط حساس کنونی کشور، از جمله شرایط اقتصادی و تحریم‌ها، با حضور در وزارت نفت موفق عمل کند.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: وزیر پیشنهادی نفت با حضور در کمیسیون کشاورزی، برنامه‌های خود را در حوزه صرفه‌جویی در مصرف سوخت، مشارکت در برق‌دار کردن چاه‌های کشاورزی، گازرسانی به واحدهای کشاورزی و طرح‌های تولیدی، کمک به مناطق محروم و توسعه بخش‌های مختلف به‌ویژه روستاها ارائه کرد که بدون شک وزارت نفت می‌تواند در موارد یادشده اثرگذار باشد و کمک شایانی به بخش کشاورزی کند.

کد خبر 319949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =