توجه به توسعه میدان‌های مشترک از اولویت‌های وزیر پیشنهادی نفت است

سخنگوی کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه و توجه هرچه بیشتر به میدان‌های مشترک نفتی از اولویت‌های وزیر پیشنهادی نفت است.

رحیم زارع با بیان اینکه وزیر پیشنهادی نفت سوابقی درخشان در حوزه نفت و گاز و تحصیلات مرتبط با این بخش دارد، به خبرنگار شانا گفت: وزیر پیشنهادی نفت رزومه‌ای متناسب و برنامه‌هایی مدون برای توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر صنعت نفت کشور دارد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه گروه اقتصادی کابینه سیزدهم همراه و هماهنگ هستند و برخی وزیران معرفی‌شده امتحان خود را پس داده‌اند و افرادی عملیاتی هستند، افزود: موضوع انرژی امروز برای ما بسیار حائز اهمیت است، بهره‌برداری بیشتر از میدان‌های مشترک نفت و گاز در برنامه‌های وزیر پیشنهادی نفت قرار دارد و با جدیت پیگیری می‌شود.

سخنگوی کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی تصریح کرد: برنامه‌های وزیر پیشنهادی نفت برای توسعه و پیشرفت این صنعت منسجم و راهگشاست.

به گزارش شانا، جواد اوجی متولد ۱۳۴۵ شیراز و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی نفت از دانشگاه صنعت نفت است. وی فعالیت خود در صنعت نفت را از سال ۱۳۶۹ آغاز کرده است.

در سابقه کاری اوجی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، عضو هیئت امنای دانشگاه صنعت نفت و مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی دیده می‌شود.

کد خبر 319954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =