توجه ویژه اوجی به مسئولیت اجتماعی صنعت نفت

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به نگاه جدی وزیر پیشنهادی نفت به بحث مسئولیت اجتماعی گفت: آقای اوجی برنامه‌های مدونی برای توسعه صنعت نفت، استفاده از ظرفیت میدان‌های نفتی، گازرسانی به مناطق محروم و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مجموعه‌های نفتی برای توسعه مناطق کمتر توسعه‌یافته ارائه کرده است.

منصور آرامی به خبرنگار شانا گفت: تحصیلات، تخصص و فعالیت در حوزه صنعت نفت از ویژگی‌های مثبت انتخاب ایشان برای اداره صنعت نفت است.

وی ضمن اشاره به حضور وزیر پیشنهادی نفت در کمیسیون عمران و ارائه برنامه‌هایش افزود: براساس دیدگاه‌های مطرح شده، آقای اوجی روحیه، نگاه و مدیریت جهادی دارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس به توجه ویژه آقای اوجی به بحث مسئولیت اجتماعی وزارت نفت اشاره کرد و ادامه داد: وزیر پیشنهادی نفت برنامه‌های مثبتی برای توسعه صنعت نفت، استفاده از ظرفیت میدان‌های نفتی، گازرسانی به مناطق محروم، استفاده از توان مجموعه‌های نفتی برای توسعه مناطق کمتر توسعه‌یافته و محروم ارائه کرد.

آرامی با اشاره به اینکه وزیر پیشنهادی نفت برای بررسی‌های کمیسیون عمران، برنامه و پاسخ‌های کاملی ارائه کرده است، گفت: توجه به سرمایه انسانی نیز در برنامه‌های ایشان جایگاه ویژه‌ای داشت که به این موضوع نیز پرداخته بودند.

وی با بیان اینکه بنده امتیازهای مثبت و خوبی برای آقای اوجی در کمیسیون عمران مشاهده کردم، تصریح کرد: نگاه کمیسیون عمران در مجموع درباره ایشان مثبت است و بی‌شک ایشان در مجلس رأی اعتماد بالایی می‌آورد.

به گزارش شانا، جواد اوجی متولد ۱۳۴۵ شیراز و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی نفت از دانشگاه صنعت نفت است. وی فعالیت خود را در صنعت نفت از سال ۱۳۶۹ آغاز کرد.

در سابقه کاری اوجی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، عضو هیئت امنای دانشگاه صنعت نفت و مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی دیده می‌شود.

کد خبر 319993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =