اوجی توانایی تصمیم‌های مؤثر و سازنده در صنعت نفت را دارد

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: اوجی برنامه‌های بسیار مناسبی ارائه کرده و می‌توان گفت او گزینه مناسبی برای تصدی وزارت نفت است.

موسی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه جواد اوجی، گزینه مناسبی برای تصدی وزارت نفت است، گفت: اوجی از بدنه وزارت نفت است و انتخاب او به‌عنوان گزینه پیشنهادی وزارت نفت، تصمیمی درست و مؤثر است.

وی افزود: اوجی از افراد باسابقه وزارت نفت است که آشنایی کاملی با این وزارتخانه دارد و می‌تواند برای حل مشکلات کارکنان صنعت نفت تصمیم‌های مؤثر و سازنده‌ای اتخاذ کند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: اوجی به‌عنوان گزینه پیشنهادی وزارت نفت، برنامه‌های خود را برای تصدی این وزارتخانه به مجلس ارائه کرده و می‌توان گفت برنامه‌های وی برای تصدی وزارت نفت، بسیار مناسب است.

به گزارش شانا، جواد اوجی متولد ۱۳۴۵ شیراز و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی نفت از دانشگاه صنعت نفت است. وی فعالیت خود را در صنعت نفت از سال ۱۳۶۹ آغاز کرد.

در سابقه کاری اوجی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، عضو هیئت امنای دانشگاه صنعت نفت و مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی دیده می‌شود.

کد خبر 320049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =