واکسیناسیون کارگران جایگاه‌های سوخت خوزستان آغاز شد

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز از آغاز واکسیناسیون کارگران جایگاه‌های سوخت استان خوزستان با هدف ایمن‌سازی این قشر پرخطر خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز، سیداسد میرعالی در این باره افزود: عملیات واکسیناسیون ۲ هزار نفر از کارگران جایگاه‌های بنزین و گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) با هماهنگی و پیگیری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، انجمن صنفی جایگاه‌داران استان و شبکه بهداشت استان انجام شد.

وی تأکید کرد: اسامی کارگران جایگاه‌های عرضه سوخت استان به مراکز بهداشت و واکسیناسیون در کلانشهر اهواز و شهرستان‌ها اعلام شده است.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز بیان کرد: واکسیناسیون کارگران جایگاه‌های سوخت به‌تدریج و به‌گونه‌ای انجام خواهد شد تا خللی در روند فعالیت جایگاه‌ها و عرضه سوخت ایجاد نشود.

میرعالی گفت: کارگران زحمت‌کش و کم‌توقع جایگاه‌های سوخت در سطح استان با وجود مخاطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا، همواره در معرض ابتلا به بیماری کرونا بوده‌اند و تاکنون تعدادی از آنان به این ویروس مرگبار مبتلا شده‌اند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز، در استان خوزستان، سن واکسیناسیون سه‌ سال کاهش یافته است و افراد بالای ۳۸سال می‌توانند با مراجعه به مراکز بهداشتی دوز نخست واکسن کرونا را دریافت کنند.

کد خبر 320075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =