رونمایی از نخستین خودرو پیشرو مخابراتی بحران در گاز کرمان

نخستین خودرو پیشرو مخابراتی بحران شرکت گاز استان کرمان با حضور مدیرعامل این شرکت رونمایی شد.

به گزارش شانا، منوچهر فلاح در آیین رونمایی از این خودرو گفت: با توجه به اینکه کرمان جزو استان‌های حادثه‌خیز کشور است بدون تردید باید همه برای مقابله با حوادث خود را آماده کنند، بنابراین آمادگی همیشگی برای مقابله با شرایط اضطراری و بحران­‌های احتمالی و استفاده بهینه از منابع مالی و تجهیزاتی موجود موضوعی مهم است.

وی درباره ویژگی‌های این خودرو اظهار کرد: خودرو پیشرو مخابراتی بحران شرکت گاز استان کرمان امکان ارتباط بی‌سیم VHF تا شعاع ۱۰۰ کیلومتر، اتصال به شبکه تلفن مرکزی با دیگر اداره‌ها، ارسال تصاویر زنده و عکس آنلاین از منطقه بحران به اداره مرکزی، ایجاد ارتباط رادیویی به‌صورت شبکه‌های محلی به شعاع ۵۰ کیلومتر، ایجاد ارتباط ماهواره‌ای از طریق ماهواره بدر ایران ست، امکان ارتباط اینترنتی از طریق سیم کارت‌های همراه اول و ایرانسل، ایجاد ارتباط سامانه ۱۹۴ در منطقه بحران و تقویت‌کننده هوشمند موبایل در منطقه بحران را فراهم می‌کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با بیان اینکه در سال‌های اخیر اقدام‌های خوبی در زمینه مدیریت بحران انجام شده است، افزود: پارسال هزار و ۷۵۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع در سطح استان بدون هیچ حادثه خاصی اجرا شد که نشان از رعایت مسائل ایمنی توسط کارکنان و پیمانکاران دارد.

فلاح با تأکید بر لزوم آمادگی همیشگی برای مقابله با شرایط اضطراری و بحران‌های احتمالی، گفت: خوشبختانه سوابق مدیریت بحران در شرکت گاز استان کرمان مطلوب است و تلاش همکاران ما در شرایط بحرانی نشان می‌دهد که توانستیم به‌خوبی از امکانات موجود بهره ببریم.

دریافت گواهینامه ایزو ۵۰۰۰۱

وی همچنین از دریافت گواهینامه بین‌المللی ( ISO ۵۰۰۰۱) نسخه سال ۲۰۱۸ از سوی شرکت گاز استان کرمان خبر داد و تصریح کرد: براساس مدیریت انرژی (ISO ۵۰۰۰۱: ۲۰۱۸)، شرکت گاز استان کرمان در محدوده فعالیت «طراحی و ارائه خدمات توزیع گاز در استان کرمان در همه مناطق و ایستگاه‌ها» موفق به دریافت این گواهینامه شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان افزود: در این ارزیابی که از سوی ارزیابان بین‌المللی در سطح اداره‌های گاز، واحدهای ستادی و عملیاتی انجام شد همه واحدها با ارائه سوابق و مستندات، منابع مورد نیاز ممیزان از جمله مصرف، کاربرد، کارایی و الزام‌های مدیریت انرژی را به نحو مطلوبی محقق کردند.

فلاح درادامه با اشاره به روند مصرف انرژی در کشور به‌ویژه رشد فزاینده استفاده از گاز طبیعی، بیان کرد: استفاده بهینه از منابع انرژی و فرهنگ‌سازی در کشور بسیار مهم است و باید در این زمینه برنامه‌ریزی شود.

براسا این گزارش،  شرکت گاز استان کرمان پیش از این نیز موفق به تمدید ۸ گواهینامه ایزو، شامل گواهینامه­‌های رسیدگی به شکایات مشتریان  (ISO۱۰۰۰۲:۲۰۱۸)، میزان رضایت ذینفعان (ISO۱۰۰۰۴:۲۰۱۸)، مدیریت کیفیت (ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵)، مدیریت ایمنی و بهداشت (ISO۴۵۰۰۱:۲۰۱۸)، آموزش (ISO۱۰۰۱۵:۲۰۱۸)، محیط زیستی (ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵)، مدیریت خطر(ISO۳۱۰۰۰:۲۰۱۸) و HSE-MS توسط شرکت TUV آلمان شده است.

کد خبر 320310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =