سفر وزیر نفت به عسلویه انرژی مضاعفی به کارکنان نفت داد

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس گفت: نخستین سفر وزیر نفت دولت سیزدهم به عسلویه، انرژی مضاعفی به کارکنان مناطق عملیاتی صنعت نفت داد که نویدبخش روزهایی خوب برای این صنعت است.

موسی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، به سفر دو روزه جواد اوجی، وزیر نفت به منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و بازدید از پروژه‌های فعال صنعت نفت در این منطقه اشاره کرد و گفت: آقای اوجی در این سفر ضمن بازدید از سکوهای نفتی، پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌های مستقر در منطقه عسلویه، با کارکنان مناطق عملیاتی نیز دیدار کرد و با مشکلات آنها آشنا شد.

وی افزود: سفر وزیر نفت به پایتخت انرژی ایران، انرژی مضاعفی به کارکنان منطقه عسلویه داد، بی‌شک آشنایی با مسائل و مشکلات منطقه و ایجاد جو صمیمی با کارکنان صنعت نفت، می‌تواند نویدبخش باشد و سبب برطرف شدن مشکلات کارگران مناطق نفت‌خیز شود.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه رفتار و منش وزیر نفت در این سفر قابل تحسین است، تصریح کرد: اجرای مسئولیت‌های اجتماعی صنعت نفت، اشتغال جوانان منطقه عسلویه و مناطق نفت‌خیز، ارتقای شرایط سرمایه انسانی در صنعت نفت، کمک به وضع بهداشت و درمان منطقه عسلویه و... از اولویت‌ها و برنامه‌های این سفر بود که باید دنبال شود.

کد خبر 320617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =