کتاب عملکرد شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی منتشر شد

کتاب «درخشش رکوردهای بی‌نظیر» با تمرکز بر بررسی عملکرد شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در سال‌های اخیر منتشر شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، صنعت پالایش به‌عنوان یکی از بخش‌های راهبردی در اقتصاد کشور با سکانداری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در سال‌های اخیر توفیق کسب دستاوردهای ملی و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های کلان صنعتی را در این عرصه داشته است.

چند سال تلاش شبانه‌روزی و  بی‌وقفه در زمینه برنامه‌ریزی، مدیریت، نظارت در اجرای پروژه‌هایی که سرنوشت اقتصادی کشور را در تنگاتنگ فشارهای سیاسی و اقتصادی بین‌المللی به‌گونه‌ای دیگر رقم زد.

باتوجه به اهمیت اقدام‌ها در صنعت پالایش که بخشی از تاریخ دیرینه ۱۱۳ ساله صنعت نفت را تشکیل می‌دهد، مبادرت به روایت فعالیت‌های دست‌اندرکاران این حوزه در قالب کتاب با عنوان روایت «درخشش رکوردهای بی‌نظیر» به قلم حمیدرضا شکوهی شده است.

در این کتاب طی ۱۳ بخش به شرح پروژه‌های اجرا شده در چهار سال اخیر و بیان زوایای پیدا و پنهان تصمیم‌ها و اهداف بلندمدت در بهره‌برداری از آنها پرداخته شده است.

درخشش ستاره‌ای در کرانه خلیج فارس در مطلع کلام این نوشتار خودنمایی می‌کند و در ادامه با رویکردهایی همچون نهضت افزایش ظرفیت و بهبود کیفیت در پالایشگاه‌ها، فتح بازار تحریم، برگ برنده‌ای به نام تولید سوخت کم‌گوگرد کشتیرانی، صنعت سی‌ان‌جی ققنوسی برآمده از خاکستر، کارت هوشمند سوخت این بار با شیوه‌ای جدید، گام‌های بلند برای مقابله با قاچاق سوخت، برندسازی در عرضه سوخت گذر از موانع، رکوردهای بی‌نظیر در مسیر تقویت زیرساخت‌ها، مسئولیت اجتماعی سه‌بعدی؛ اجتماع، اقتصاد و محیط زیست، خروجی متعالی با تعالی سازمان، پژوهش و فناوری گذر از کلیشه‌های رایج روند ماجرا را ادامه می‌دهد و سرانجام با پیش کشیدن محور استمرار در جلب رضایت سرمایه انسانی به‌عنوان آخرین بخش از این تألیف، اهمیت روند استمرار در جلب رضایت سرمایه انسانی را گوشزد می‌کند و گفتار خود را به پایان می‌رساند.

کد خبر 320621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =