۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
  • کد خبر: 320880
قدردانی کمیته امداد بوشهر از منطقه ویژه پارس

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از نگاه سازنده سازمان منطقه ویژه انرژی پارس از طرح‌های حمایتی این کمیته در جنوب استان بوشهر قدردانی کرد و خواستار ادامه این همکاری‌ها شد.

به گزارش شانا به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، سخاوت اسدی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر که با هدف گسترش همکاری‌ها و بررسی اجرای طرح‌های حمایتی برگزار شد، ضمن تأکید بر حمایت از خانواده‌های نیازمند اعلام کرد: باید همه ما هماهنگی بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم امکانات مورد نیاز را بر اساس اولویت‌ها به‌موقع و به توازن در اختیار نیازمندان قرار دهیم.

وی افزود: وزارت نفت و سازمان منطقه ویژه پارس برای زدودن چهره فقر از منطقه پارس جنوبی همه ظرفیت خود را به‌کار خواهند برد.

محمدرضا میری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر نیز در این دیدار ضمن قدردانی از نگاه سازنده سازمان منطقه ویژه پارس از طرح‌های حمایتی این کمیته در جنوب استان بوشهر خواستار ادامه این همکاری‌ها شد و گفت: سال گذشته در حوزه اشتغال‌زایی خانواده‌های زیر پوشش، استان بوشهر رتبه نخست را در سطح کشور به دست آورد که این موضوع نشان می‌دهد باید نیازهای آموزشی جدید برای مشاغل مورد نیاز در منطقه شناسایی و اجرا شوند.

کد خبر 320880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =