۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷
  • کد خبر: 321410
روند اجرای طرح‌های پارس ۲ کنگان شتاب می‌گیرد

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با حضور در منطقه پارس ۲ از آخرین مراحل پیشرفت طرح‌ها بازدید و دستورهای لازم را برای تسریع در انجام کارها صادر کرد.

به گزارش شانا به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، سخاوت اسدی در بازدید از منطقه پارس ۲ با اشاره به ساختار جدید این سازمان گفت: منطقه ویژه پارس و تأسیسات و صنایع موجود در آن از مناطق مهم و تأثیرگذار کشور است و همه باید با کار و تلاش جهادی زمینه پیشرفت این منطقه را فراهم کنیم.

وی افزود: سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران وظیفه اداره و راهبری حوزه عملیاتی پارس جنوبی، پارس ۲ و پارس شمالی را به‌عهده دارد و لازم است با برنامه‌ریزی صحیح و اصولی زیرساخت‌های این منطقه بیش از پیش توسعه یابد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ساختار جدید این سازمان را زمینه‌ساز تحول و چابکی در بخش‌های مدیریتی این سازمان دانست و افزود: در ساختار جدید اهداف و مأموریت‌های سازمانی بازتعریف شده و اعتقاد ما نیز بر این است ساختار نو نویدبخش شتاب در توسعه منطقه و حداکثر بهره‌وری از امکانات موجود می‌شود.

اسدی تصریح کرد: فعالیت‌های زیربنایی و مهندسی به‌صورت یکپارچه و هماهنگ از سوی معاونت فنی و زیربنایی سازمان منطقه ویژه پارس هدایت و راهبری می‌شود.

کد خبر 321410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =