بن‌بست دیپلماسی انرژی با انتصاب‌های شایسته در نفت شکسته می‌شود

نماینده بروجرد در مجلس گفت: بی‌شک با انتصاب‌های قوی و جوانگرایی که در بدنه مدیریتی وزارت نفت انجام شده است، بن‌بست در دیپلماسی انرژی شکسته می‌شود.

عباس گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه صنعت نفت کشور با جوانگرایی و تحولگرایی مسیر پیشرفت و تعالی را طی می‌کند، گفت: با روحیه تحولگرایی که در وزیر نفت سراغ دارم و انتصاب‌های شایسته‌ای که در این وزارتخانه انجام شده است، بی‌شک آن بن‌بست‌هایی که سال‌ها در دیپلماسی نفتی کشور رخنه کرده بود از بین می‌رود و ما شاهد دوران شکوفایی در وزارت نفت خواهیم بود.

وی استفاده از عناصر مؤمن و انقلابی در بدنه وزارت نفت را راه‌حل برون رفت از وضع موجود دانست و افزود: هرکجا به جوانان مؤمن و انقلابی اعتماد کردیم پیشرفت کرده‌ایم و از وضع موجود به وضع مطلوب رسیده‌ایم.

نماینده بروجرد در مجلس تصریح کرد: همان‌طور که در بیانیه گام دوم انقلاب نیز آمده، اگر قرار است تولیدات با کیفیت در همه عرصه‌ها داشته باشیم، اگر قرار است توزیع ما عادلانه باشد و به معنای واقعی اقتصاد مقاومتی را در دستور کار داشته باشیم، باید از عناصر انقلابی، دانا، شجاع و مسلط به امور استفاده کنیم.

گودرزی بیان کرد: از وزیر نفت بابت اعتماد به جوانان و نیروهای انقلابی تشکر می‌کنم. امروز نفت را نفتی‌ها و حرفه‌ای‌ها اداره می‌کنند و این برای ادامه مسیر و ایجاد تحولات گسترده بسیار مفید است.

کد خبر 321473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =