۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
  • کد خبر: 321514
تشریح برنامه‌های بسیج ملی حفاری در هفته دفاع مقدس

برنامه‌های پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت هفته دفاع مقدس تشریح  شد.

به  گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری  ایران، علی سالمی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج این شرکت ضمن پاسداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و حماسه‌آفرینان آن دوران گفت: به این مناسبت دو نمایشگاه در ساختمان مرکزی و محوطه محل اعزام کارکنان طرح اقماری به موقعیت‌های عملیاتی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه‌ها، تصاویر شهیدان و نقش کارکنان شرکت ملی حفاری ایران در جبهه‌ها در معرض دید همکاران قرار داده خواهد شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با اربعین حسینی اظهار کرد: برپایی موکب عزاداری در یادمان شهدای گمنام در شهرک نفت و محل اعزام کارکنان اقماری و ایجاد ایستگاه‌های صلواتی و روایتگری از سوی یکی از یادگاران دفاع مقدس در محوطه باز ساختمان مرکزی شرکت از برنامه‌های بسیج است.

سالمی با بیان اینکه رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در همه برنامه‌ها مورد تأکید و اهتمام ویژه است، گفت: برگزاری مسابقات تیراندازی با همکاری امور ورزش شرکت، مسابقات فرهنگی تحت عنوان «صدایی به رنگ کتاب» مختص فرزندان کارکنان در رده سنی کودکان و نوجوانان با موضوع دفاع مقدس، مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای اهواز، دیدار با خانواده‌های ایثارگران و ارسال پیامک برای یادگاران دفاع مقدس شرکت از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی به تهیه نماهنگ به دو زبان فارسی و عربی تحت عنوان «به هوای حسین (ع)» نیز اشاره کرد که از سوی کارکنان بسیجی شرکت تهیه شده و در این هفته از شبکه‌های صدا و سیمای سراسری  پخش می‌شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: براساس ابلاغیه حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت – جنوب) برنامه اهدای خون به بیماران نیازمند در نظر گرفته شده که به‌موقع اطلاع‌رسانی می‌شود تا کارکنان شرکت در این کار انسانی مشارکت کنند.

کد خبر 321514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =