اوجی نفت را به نفتی‌ها و جوانان سپرده است

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: اوجی خود از بدنه نفت است و انتصاب‌های اخیرش بیانگر آن است که صنعت نفت به نفتی‌ها سپرده شده است.

حسین حسین‌زاده با اشاره به برنامه‌ها و انتصاب‌های اخیر وزیر نفت به خبرنگار شانا گفت: یکی از برنامه‌های آقای اوجی ایجاد پتروپالایشگاه‌هاست، چنین برنامه‌هایی در کنار افزایش ظرفیت تولید پتروشیمی‌ها بی‌شک کاهش و حتی توقف خام‌فروشی را به همراه خواهد داشت. کمیسیون انرژی مجلس نیز از این‌گونه برنامه‌ها که به ایجاد ارزش افزوده در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی منجر می‌شود حمایت می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه توقف خام‌فروشی هیچ‌گاه به‌معنای کنار گذاشتن نفت نیست، افزود: کاهش و توقف خام‌فروشی به معنای افزایش فرآورده‌ها، ایجاد پتروپالایشگاه‌ها، افزایش ظرفیت تولید پتروشیمی‌ها و... است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: خوشبختانه وزیر نفت در انتصاب‌های اخیر خود نیز رویکرد مناسبی در پیش گرفته‌ است زیرا جوان‌گرایی، شایسته‌سالاری و شناخت از صنعت نفت در انتخاب‌های وی نقش موثری داشته و افرادی که تاکنون برای بخش‌های مدیریتی وزارت نفت انتخاب شده‌اند همانند وزیر نفت، نفت را می‌شناسند، بنابراین معتقدم امروز نفت به نفتی‌ها سپرده شده است.

کد خبر 321790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =