ارائه ۱۲ هزار نفرساعت آموزش اچ‌اس‌ئی در نفت و گاز مارون

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون از برگزاری ۱۱ هزار و ۷۲۰ نفرساعت دوره آموزش اچ‌اس‌ئی در این شرکت در ۶ ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون، مهدی خزائی، سرپرست ایمنی، بهداشت و محیط زیست این شرکت هم‌زمان با هفتم مهرماه، روز آتش‌نشانی گفت: از ابتدا تا انتهای شهریورماه امسال، ۱۵۷۸ نفرساعت آموزش در واحدهای عملیاتی تحت عنوان آموزش حین کار و ۱۰ هزار و ۱۴۲ نفرساعت آموزش در قالب دوره‌های آموزشی اچ‌اس‌ئی توسط اداره آموزش (در مجموع ۱۱ هزار و ۷۲۰ نفرساعت) ارائه شد.

وی عملکرد کارکنان اچ‌اس‌ئی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون در بخش صدور پروانه‌های کار (permit) را نیز ایده‌آل ارزیابی و اظهار کرد: ۸ هزار و ۸۴۰ مورد پروانه کار گرم و هزار و ۲۱۸ مورد پروانه کار سرد، در مجموع ۱۰ هزار و ۵۳ مورد پروانه کار در مدت زمان مذکور برای انجام کارهای فنی و عملیاتی صادر شد.

سرپرست اچ‌اس‌ئی با بیان اینکه ۹۲۶ مورد بازرسی در بخش‌های بهداشت، محیط زیست، ایمنی و آتش‌نشانی افزون بر تعمیرات انجام شده است، تصریح کرد: امسال و تا پایان شهریورماه، ۱۳۵۲ مورد بازرسی ایمنی غیربرنامه‌شده و نظارت بر انجام کارهای تعمیراتی و بهبودبخشی چاه‌ها انجام شد که نقش بسزایی در شناسایی ریسک و پیشگیری از آسیب‌های احتمالی به تأسیسات و چاه‌های فعال شرکت ایفا کرد.

خزائی ناوگان ایمنی و آتش‌نشانی شرکت نفت و گاز مارون را برخوردار از نیروی انسانی ماهر و ماشین‌آلات، امکانات و تجهیزات روزآمد ارزیابی کرد و گفت: ناوگان ایمنی و آتش‌نشانی این شرکت افزون بر انجام وظایف خود در حفاظت از دارایی‌های سازمان، در مهار آتش‌سوزی‌های جنگلی و جاده‌ای مناطق همجوار تأسیسات شرکت نیز به مردم خدمات ارائه کرده که این تنها بخشی از وظایف شرکت در حوزه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی است.

کد خبر 321873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =