کار گروهی اساس و پایه همه اقدام‌های شرکت ملی گاز ایران است

معاون وزیر نفت در امور گاز بر انجام کار گروهی در شرکت ملی گاز ایران تأکید کرد و آن را اساس و پایه همه اقدام‌ها و فعالیت‌ها دانست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی به مناسبت هفتم مهر، روز آتش‌نشانی و ایمنی در نشست با رئیس و کارشناسان امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌ئی) این شرکت گفت: کار گروهی اساس و پایه همه اقدام‌ها و فعالیت‌های شرکت ملی گاز ایران برای خدمت‌رسانی به مردم است.

 وی اظهار کرد: بدون کار گروهی کارها پیش نمی‌رود و این مهم را باید تقویت کرد، زیرا با بهره گرفتن از دیدگاه‌ها و افکار یکدیگر می‌توان به بهترین نحو کارها را انجام داد و به سرانجام رساند.

معاون وزیر نفت در امور گاز افزود: هر شخصی با توجه به دانش، تجربه، مطالعات و تحصیلات خود بی‌شک دیدگاه‌ها و پیشنهادهایی دارد که ارزشمند است؛ دیدگاه‌هایی که می‌تواند ما را در ارائه طریق در این حوزه یاری کند.

چگنی تأکید کرد: با توجه به این نکته که این حوزه و رعایت نکات و دستورعمل‌های آن در همه امور بسیار ضروری و حیاتی است، از این رو با دریافت دیدگاه‌ها و پیشنهادها و بررسی و تجزیه و تحلیل آنها می‌توان خلأهایی را که این حوزه با آن روبه‌روست پر کرد که این مووع، همدلی همه شما را می‌طلبد.

وی همچنین در دیدار با مدیران و کارشناسان امور مجامع شرکت ملی گاز ایران، کار این مجموعه را حساس خواند، زیرا افزون بر وظیفه درون‌سازمانی، وظیفه برون‌سازمانی یعنی ارتباط با سازمان‌های مختلف مانند برنامه و بودجه، خصوصی‌سازی، وزارت امور اقتصاد و دارایی را نیز دارد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: این حساسیت در کار، در بحث درون‌سازمانی نیز به‌خوبی خود را نشان می‌دهد، زیرا امور مجامع با همکاری شرکت‌های تابع و برگزاری هر ساله نشست‌های مجمع در زمان مقرر می‌تواند شرکت‌ها را در حوزه مالی با کمک واحدهای ذی‌ربط ارزیابی کند.

چگنی ادامه داد: این مهم سبب می‌شود بدانیم شرکت‌های تابع در مدت یک سال چه عملکردی داشته‌اند.

وی در ادامه ضمن شنیدن سخنان و  دیدگاه‌های هر یک از حاضران در این نشست، گفت: برگزاری چنین نشست‌هایی و شنیدن مسائل مربوط به هر واحد یا مدیریت و ارائه راهکارها و پیشنهادها، برای رشد و شکوفایی سازمان بسیار ارزشمند و سازنده است و امیدوارم با همیاری و همفکری همه همکاران برای رسیدن به اهداف و خدمت‌رسانی بهتر به مردم و نظام، تلاش مضاعف را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

براساس این گزارش، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از نخستین روز کاری خود، طی نشست‌هایی با واحدهای مختلف ستادی و شرکت‌های مستقل زیرمجموعه، به تبیین سیاست‌ها و خط‌ مشی‌های جدید سازمان پرداخته است که این مهم تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه دارد.

کد خبر 321926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =