رئیسی: کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های اقتصادی بسیار خوبی دارد

رئیس‌جمهوری در بدو ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: این استان‌ ظرفیت‌های اقتصادی بسیار خوبی دارد و هدف از سفرهای استانی حل مشکلات و مسائل مردم است که پیش از سفر بررسی و شناسایی شده‌اند.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، سیدابراهیم رئیسی صبح امروز (جمعه، نهم مهرماه) در آغاز سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم این استان، گفت: پیش از انجام سفر، بررسی‌هایی نسبت به مشکلات و نیازهای استان انجام شده و آقای استاندار نیز در آخرین نشست دولت جمع‌بندی خوبی از مسائل در عرصه‌های کشاورزی، صنعت، نفت و گاز و گردشگری ارائه کردند.

وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد با توجه به نعمت‌های خوبی که خداوند به این استان عطا کرده و دارا بودن زمینه‌های خوب اقتصادی، نباید با مشکلاتی مانند محرومیت یا بیکاری روبه‌رو باشد و امیدواریم بتوانیم با همکاری جوانان استان، مدیران، نمایندگان، مسئولان و با راهنمایی‌های نماینده ولی فقیه در استان، گام‌های مؤثری برای حل مشکلات برداریم.

رئیس‌جمهوری با عذرخواهی از مردم استان به‌دلیل فراهم نبودن امکان دیدار حضوری و عمومی با توجه به شیوع بیماری کرونا، تصریح کرد: سعی خواهیم کرد در دیدارهایی که با برگزیدگان و منتخبان مردم استان داریم، سخنان آنها را شنیده و مسائل استان را بررسی کنیم.

به گزارش شانا، جواد اوجی، وزیر نفت و جمعی از اعضای هیئت دولت رئیس‌جمهوری را در این سفر یک‌روزه همراهی می‌کنند.

کد خبر 321929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =