۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
  • کد خبر: 321983
تمهیدهای گاز استان فارس برای ورود به فصل سرما

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس تمهیدهای این مجموعه را برای ورود به فصل سرد سال تشریح کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، غلامعباس حسینی گفت: انجام رزمایش‌های ماهانه در اداره‌های استان، اجرای طرح مقاوم‌سازی ایستگاه‌ها و شبکه‌های گاز استان، نوسازی شبکه‌های گازرسانی و برگزاری مستمر نشست‌های مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در سازمان مرکزی و اداره‌های تابع از جمله اقدام‌های انجام‌شده است.

وی ادامه داد: تعمیرات اساسی ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز، پایش و کنترل مصرف گاز سازمان‌ها و اداره‌ها در ماه‌های آینده، اجرای طرح بهینه‌سازی موتورخانه‌های منازل مشترکان، صحت‌سنجی و استانداردسازی سامانه‌های گرمایشی مدارس و اجرای مصوبه هیئت وزیران درباره رعایت الگوی مصرف از دیگر برنامه‌های شرکت گاز استان فارس در آستانه فصل سرد سال است.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس تصریح کرد: پیش‌بینی ما برای فصل زمستان، شناسایی محدودیت‌های موجود برای تأمین انرژی و ارائه راهکارهایی برای رفع این محدودیت‌ها در نشست‌های کمیته سوخت اضطراری است که این مهم با همراهی و همکاری وزارت نیرو و شرکت پالایش و پخش انجام می‌شود تا بتوانیم مصرف انرژی کشور را به‌صورت پایدار و مطمئن تأمین کنیم.

حسینی بار دیگر بر مدیریت مصرف انرژی گاز تأکید کرد و گفت: تنها در این صورت است که در ۶ ماه دوم سال، انتقال گاز به‌طور پایدار و مستمر ادامه دارد و زمستانی آرام و گرم را تجربه می‌کنیم.

کد خبر 321983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =