وصولی درآمدهای فروش نفت در نیمه نخست ۱۴۰۰ معادل ۹۹ بوده است

براساس گزارشی از وضع متغیرهای اقتصاد کلان که در نشست ستاد هماهنگی اقتصادی دولت ارائه شد، وصولی درآمدهای ناشی از فروش نفت و میعانات گازی در ۶ ماه نخست امسال، معادل ۱۲ ماه سال ۱۳۹۹ بوده است.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، نشست ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، امروز (یکشنبه، ۱۱ مهرماه) به ریاست سیدابراهیم رئیسی برگزار شد و در این نشست معاونت اقتصادی رئیس‌جمهوری و کارگروه‌های مربوطه گزارشی از وضع متغیرهای اقتصاد کلان و برنامه‌های پیشنهادی بیست‌وهفت‌گانه با رویکرد مسئله‌شناسی و حل مسائل اقتصادی ارائه کردند.

در نشست امروز ستاد هماهنگی اقتصادی دولت همچنین مقرر شد برنامه‌های یادشده بر اساس اولویت‌بندی در نشست‌های ستاد هماهنگی اقتصادی دولت بحث و بررسی شود.

بر اساس این گزارش، وصولی درآمدهای ناشی از فروش نفت خام و میعانات گازی در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۰ معادل ۱۲ ماه سال ۱۳۹۹ بوده است.

از جمله برنامه‌های پیشنهادی بیست‌وهفت‌گانه، ساماندهی بازار خودرو بود که کلیات این پیشنهاد مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد جزییات آن در نشست‌های بعدی مطرح و برخی از موارد حسب قانون به شورای اقتصاد ارجاع شود.

کد خبر 322044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =