دیدار خجسته‌مهر با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با حضور در بیت نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با وی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار شانا از اهواز، محسن خجسته‌مهر امروز (جمعه، ۱۶ مهرماه) با حضور در بیت آیت‌الله سید عبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز با وی دیدار کرد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در این دیدار عنوان کرد: برای اینکه بتوانیم در کارهای خود موفق شویم نیاز به حمایت‌های شما داریم، کسی نمی‌تواند بگوید که من به تنهایی موفق خواهم شد.

آیت‌الله سید عبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان نیز در این دیدار اظهار کرد: زمان کوتاه است و در چشم بر هم‌زدنی فرصت‌ها به پایان می‌رسد. تا زمانی که فرصت دارید کار جهادی انجام دهید که البته از این دولت هم همین انتظار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه استان خوزستان دارای ذخایر عظیم نفت و گاز است و زیبنده مردم خوزستان نیست که هنوز آثار عقب‌ماندگی را در این استان احساس کنند، تصریح کرد: باید بخشی از درآمدهای نفتی به مشکلات خوزستان اختصاص یابد.

امام جمعه اهواز همچنین در این دیدار بر استفاده حداکثری از نیروهای بومی در صنعت نفت اهواز، ایجاد ارزش افزوده در صنعت نفت و گاز، توجه بیشتر به دانشکده نفت استان، رفع مشکل بیکاری جوانان در استان خوزستان و استفاده از نیروهای پاکدست و پر تلاش در صنعت نفت تأکید کرد.

کد خبر 322170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =