۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
  • کد خبر: 322179
تمجید امام جمعه گچساران از وزیر نفت

امام جمعه گچساران نوع برخورد وزیر نفت با مردم برای رفع مشکلات و دغدغه آنها را شایسته عنوان کرد و گفت: این دین است که به وزیرش می‌گوید شما وزیر جمهوری اسلامی هستید و رفتارت باید تابع قرآن و اهل بیت علیهم‌السلام باشد.

به گزارش شانا به نقل از آوای جنوب، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدامین‌الله حجازی، امروز (جمعه، ۱۶مهرماه) در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و تبریک حلول ماه ربیع الاول گفت: هفته گذشته سفر هیئت دولت به استان را داشتیم که ضمن تشکر از رئیس جمهوری و هیئت دولت و قدردانی از مهمان نوازی مردم استان، خدا را شاکریم که قول‌ها و مصوباتی هم برای رفع مشکلات استان داشت.

وی تصریح کرد: بنده هیچ گاه اهل تملق نبوده و نیستم، والله وزیر نفت هیچ قولی به بنده ندادند، وزیر محترم نفت هم هیچ طلبی از بنده ندارد، اما از رفتار و نوع برخورد وزیر نفت خوشم آمد. بخاطر اینکه مشاهده کردم که دین دارند، وقتی خانمی التماس کرد به امام حسین (ع)، به محافظش دستور داد بگذارید حرفش را بیان کند و دستور داد اگر حل چنین مشکلی خلاف قانون نیست پس برطرف شود.

امام جمعه گچساران ادامه داد: این دین است که به وزیرش می‌گوید شما وزیر جمهوری اسلامی هستید و رفتارت باید تابع قرآن و اهل بیت علیهم‌السلام باشد و از هیئت دولت و مجموعه دولت تشکر ویژه دارم. وزیر نفت نیز قول دادند که مشکلات نیروهای اخراجی شرکت نفت و گاز گچساران را برطرف کنند.

خطیب جمعه گچساران گفت: عرض کردیم که اگر به مردم دو رو حرف بزنیم مردم نسبت به نظام اعتمادشان سلب می‌شود. کاری کنیم که مردم اعتمادشان نسبت به نظام حفظ شود و به مردم راست بگوییم و ایشان هم قول دادند آن جمع مشکلاتشان هم حل شود و قول دیگر اینکه در جذب نیرو، جوانان گچساران با توجه به تخصص اولویت اول باشند.

کد خبر 322179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =