۵ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در منطقه میاندوآب ساخته می‌شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب از احداث پنج جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در شهرستان‌های جنوب استان آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب، سیدجواد فیض‌حسینی در حاشیه بازدید از روند ساخت جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) در حال ساخت شهرستان بوکان گفت: تعداد پنج جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در شهرستان‌های میاندوآب، بوکان، نقده با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این پنج باب از جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی در حال ساخت بیش از ۷۴ درصد است، تصریح کرد: با بهره‌برداری از این جایگاه‌ها، تعداد جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی در منطقه میاندوآب به ۶۱ باب می‌رسد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب تأکید کرد: با توجه به استقبال شهروندان در استفاده از سوخت پاک و صرفه‌جویی در مصرف بنزین، روزانه به‌طور میانگین حدود ۵۳۰ هزار مترمکعب گاز طبیعی در منطقه میاندوآب مصرف می‌شود و با بهره‌برداری از جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی در حال ساخت، ۵۵۰۰ مترمکعب بر ساعت به مقدار توزیع روزانه گاز طبیعی در سطح جنوب آذربایجان غربی افزوده می‌شود.

فیض‌حسینی با اعلام اینکه ۵۶ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در منطقه میاندوآب فعالیت دارند، اظهار کرد: این تعداد شامل ۲۸ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی تک‌منظوره و ۲۸ جایگاه دومنظوره است که به‌صورت شبانه‌روزی در زمینه توزیع سوخت پاک سی‌ان‌جی خدمات ارائه می‌دهند.

کد خبر 322399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =