مهندسی و توسعه گاز ایران در خدمت به مناطق محروم پیشگام است

معاون وزیر نفت در امور گاز اظهار کرد: شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران نقش کلیدی در توسعه گازرسانی در سطح کشور دارد و در خدمت‌رسانی به کشور به‌ویژه مناطق محروم، پیشگام است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، ضمن تبریک ایام ماه ربیع الاول و ولادت پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع) گفت: نقش مهم و حساس شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در توسعه زیرساخت‌های این صنعت که سبب هزینه‌کرد بیشتر سرمایه شرکت ملی گاز ایران در پروژه‌های این شرکت می‌شود، نگاه ویژه وزیر نفت و دیگر سازمان‌ها را به این سو جلب کرده است.

وی در ادامه، به عملکرد بهرام صلواتی، مدیرعامل پیشین شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران اشاره کرد و افزود: آقای صلواتی در دوران تصدی خود توانست، مسئولیتی را که برعهده داشت به نحو احسن انجام دهد که نشان از امانتداری و وفاداری وی به سازمان بوده است.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: وی در این شرکت مهم و تأثیرگذار در صنعت گاز، توانست مأموریت‌های محوله را به‌درستی انجام دهد و امیدوارم آقای نوشادی، مدیرعامل جدید شرکت مهندسی و توسعه گاز که از مدیران خوشنام و توانمند در صنعت نفت است در این سمت جدید، با سربلندی و موفقیت این وظیفه خطیر را به انجام رساند.

چگنی در پایان ضمن قدردانی از تلاش و زحمات بهرام صلواتی و آرزوی توفیق روزافزون برای رضا نوشادی، اظهار کرد: تودیع و معارفه به این معنا نیست که کسی کنار گذاشته شود، بلکه امانتی است که از فردی به فرد دیگر منتقل می‌شود تا با همدلی، هم‌فکری و هم‌افزایی مجموعه، به اهداف عالیه سازمان در امر خدمت‌رسانی به مردم دست یابند و بتوانند از رقبا پیشی بگیرند.

کد خبر 322412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =