کمک‌رسانی شرکت‎های نفتی به مناطق زلزله‌زده خوزستان ادامه دارد

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران خواستار تداوم کمک‌های صنعت نفت به منطقه زلزله‌زده اندیکا در استان خوزستان شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، با تأکید محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، شرکت‌های نفتی تابع مستقر در استان خوزستان بسته‌ها و اقلام مورد نیاز مردم مناطق زلزله‌زده را تأمین و ارسال کرده‌اند.

پس از حضور نیروهای جهادی در منطقه زلزله‌زده، ارسال کمک‌های مورد نیاز از سوی شرکت‌های نفتی شتاب گرفت و عباس ممبینی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان نیز از ارسال کمک‌های اهدایی بسیجیان و کارکنان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برای زلزله‌زدگان شهرستان اندیکا خبر داد.

به گفته فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان، کالاهای مورد نیاز زلزله‌زدگان شامل موکت، چادر، پتو، آب معدنی و بسته‌های معیشتی و دیگر اقلام مورد نیاز مناطق زلزله‌زده است که با کمک‌های بسیجیان و کارکنان مناطق نفت‌خیز جنوب تهیه شده و در دو کاروان به این مناطق ارسال شد.

رحمان توکلی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان نیز گفت: همسو با مسئولیت اجتماعی و همکاری با سپاه ناحیه خرمشهر، کمک‌های این شرکت شامل پتو، موکت، آب معدنی، قند، شکر، ابزار ساختمانی، ایزوگام و پلاستیک به ارزش یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال به اندیکا ارسال شد.

وی افزود: شرکت اروندان در همکاری مستمر با اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان و دستگاه های اجرایی و امدادی استان خوزستان همواره همیاری و مشارکت داشته است.

در همین حال، به همت شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری و مسجدسلیمان نیز کمک‌هایی شامل مواد غذایی، پتو، تریلر کمرشکن، لودر، کامیون حمل سوخت، بیل مکانیکی، کامیون، جرثقیل، تانکر آب، بولدوزر، کمرشکن و... به منطقه ارسال شده و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب نیز ۴۰۰ بسته معیشتی برای ارسال به منطقه تهیه کرده است.

با تأکید مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، کمک‌های شرکت‌های نفتی به مناطق زلزله‌زده ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، زمین ‌لرزه ۵.۷ ریشتری دوشنبه، ۱۲ مهرماه حدفاصل استان‌های چهارمحال و بختیاری و خوزستان را لرزاند که افزون بر مصدومیت چند نفر، خسارت‌هایی به منازل، راه‌های روستایی و عشایر شهرستان اندیکا در شمال شرق استان خوزستان وارد کرد.

کد خبر 322510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =