۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
  • کد خبر: 322568
سرپرست جدید نفت و گاز گچساران معارفه شد

آیین تکریم مدیرعامل پیشین و معارفه سرپرست شرکت نفت و گاز گچساران با حضور مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و جمعی از مدیران این شرکت برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، صفرعلی رئیسی، مشاور مدیرعامل این شرکت در این آیین، ضمن قدردانی از زحمات هوشنگ صیدالی، مدیرعامل پیشین نفت و گاز گچساران اظهار کرد: شرایط اقلیمی و پراکندگی تأسیسات در حوزه جغرافیایی چهار استان کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و بوشهر سبب شده تا تلاش کارکنان گچساران برای حفظ سرآمدی دوچندان باشد و مسئولیت آنان در قبال تولید و صیانت از سرمایه‌های ملی سنگین‌تر شود.

وی اظهار امیدواری کرد: با مجاهدت کارکنان خدوم و زحمتکش نفت و گاز و تعامل، همفکری و هم‌افزایی میان ستاد و شرکت‌های تابع و رویکرد شایسته‌سالاری مدیریت جدید مناطق نفت‌خیزجنوب، شاهد دستیابی به اهداف عالی صنعت و کمک بیشتر به اعتلای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

رئیسی با اشاره به جایگاه و اهمیت شرکت نفت و گاز گچساران در تولید نفت و گاز و تأمین انرژی کشور، برای احمد پورهادی نیز در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.

ارائه گزارشی از مهم‌ترین اقدام‌ها از سوی هوشنگ صیدالی و تشریح وضع و ترسیم ملزومات تولید ایمن و صیانتی از سوی پورهادی بخش دیگری از برنامه‌ این آیین تکریم و معارفه بود.

علیرضا دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ۲۰ مهرماه امسال با صدور حکمی، احمد پورهادی را به‌عنوان سرپرست مدیریت عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران منصوب کرد.

کد خبر 322568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =