رتبه نخست شرکت ملی گاز در حوزه پدافند غیرعامل در سطح وزارت نفت

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور اعلام کرد که شرکت ملی گاز ایران در حوزه پدافند غیرعامل در سطح وزارت نفت رتبه نخست را دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی، معاون وزیر نفت در امور گاز در نشست تبیین موضوعات و محورهای مهم پدافند غیرعامل در شرکت ملی گاز ایران که با حضور عبدالرحمن کشوری، معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور و بعضی مدیران ارشد ستادی شرکت برگزار شد، با بیان اینکه جاری‌سازی راهبردها و ارتقای سطح تاب‌آوری زیرساخت‌های شرکت، یک باور جدی در شرکت ملی گاز ایران است، گفت: شرکت ملی گاز ایران پدافند غیرعامل را الزامی در مصون‌سازی زیرساخت‌های حیاتی خود می‌داند نه یک انتخاب!

وی ادامه داد: بر این اساس، همه مدیران در حوزه‌های مختلف این شرکت، خود را در پیشگیری و مقابله با تهدیدها و حمله‌های بالقوه و بالفعل متعهد می‌دانند.

معاون وزیر نفت در امور گاز با بیان اینکه پدافند غیرعامل موضوعی محوری و راهبردی است، ادامه داد: ما مصون‌سازی و حفظ زیرساخت‌های پالایش، انتقال و توزیع را از منظر پدافندی وظیفه خود می‌دانیم، ضمن آنکه تداوم همکاری با پدافند غیرعامل کشور به‌طور مؤثر و کارا از اولویت‌های اصلی شرکت است.

عبدالرحمن کشوری، معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز در این نشست اظهار کرد: طبق ارزیابی‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور، شرکت ملی گاز ایران در سطح وزارت نفت در رتبه نخست عملکردی قرار دارد و امید است دیگر حوزه‌ها از دستاوردهای ارزشمند این شرکت استفاده کنند.

وی تصریح کرد: شرکت ملی گاز ایران با دارا بودن زیرساخت‌های حیاتی و حساس و وابستگی کشور به این انرژی پاک، ویژگی‌های خاصی از نظر پدافند غیرعامل دارد و روزآمد کردن مطالعات، راهکارها و ارتقای سطح مقابله و پیشگیری از تهدیدها و توسعه برنامه‌های هوشمند و چابک، همچنان به این سازمان توصیه می‌شود.

کد خبر 322734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =