زمستان امسال را با حداکثر تعهد خود به تولید گاز سپری می‌کنیم

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با تأکید بر اینکه توسعه در بوشهر باید همگام با توسعه در پارس‌ جنوبی باشد، گفت: زمستان امسال را با حداکثر تعهد خود به تولید گاز سپری می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به عسلویه، محسن خجسته‌مهر، امروز (پنجشنبه، ۲۹ مهرماه) در جریان بازدید اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از فاز ۱۴ پارس‌جنوبی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ما اعتقاد به توسعه متوازن داریم، افزود: در این سفر برای تحقق توسعه فازهای ۱۳، ۱۴، ۲۲ و ۲۴ که مراحل پایانی خود را دنبال می‌کنند، برنامه‌هایی ارائه شد.

وی تصریح کرد: به دنبال این هستیم که زمستان امسال را با تعهد کامل شروع و به پایان برسانیم، همچنین با تکمیل فازهای ۱۳, ۱۴ و ۲۲ تا ۲۴ به حداکثر تولید گاز از میدان مشترک پارس‌ جنوبی برسیم.

حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی هم در حاشیه این بازدید گفت: این سفر بدون شک می‌تواند در کار مجلس و کمیسیون برنامه و بودجه برای برنامه‌ریزی‌های آینده و تخصیص بودجه و حتی اصلاح ساختار بودجه به ما کمک کند.

وی گفت: اینجا (پارس‌ جنوبی) منبع بزرگ گاز است و گازرسانی به همه ملت ایران وابسته به زحمات کارکنان این منطقه است.

حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از اعضای این کمیسیون شامگاه چهارشنبه (۲۸ مهرماه) وارد عسلویه شدند و امروز به‌صورت میدانی از تأسیسات منطقه عسلویه بازدید کردند.

کد خبر 322881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =