پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی گرفت

شرکت نفت ستاره خلیج فارس به پاس عملکرد شایسته در حوزه مسئولیت اجتماعی نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی را به دست آورد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت ستاره خلیج فارس، با هدف کمک به اعتلای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در سازمان‌ها و بهینه‌سازی آنها با اجرای ممیزی، ارزیابی و تقدیر از سازمان‌های فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی، نخستین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی برگزار شد.

این جشنواره با هدف بهبود و ارتقای فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی در سازمان‌ها و شرکت‌ها، تقویت مؤلفه‌هایی همچون پاسخگویی اجتماعی، بهبود تعامل با ذی‌نفعان داخلی و خارجی، پایداری فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی و نگاه فراتر از کمک‌های خیریه‌ای، توسط مؤسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان برگزار شد.

در این جشنواره، به ارتباط بین روابط عمومی و حوزه مسئولیت اجتماعی توجه شده بود و در ارزیابی‌ها، تعامل هدفمند، ساختارمند و روشمند با ذی‌نفعان مختلف سازمان و پیاده‌سازی الگوهای بین‌المللی در فضای کسب‌وکار ایرانی، مدنظر قرار داشت.

شرکت نفت ستاره خلیج فارس در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی همواره پیشرو بوده است و افزون بر وظیفه‌ ذاتی خود مبنی بر تأمین امنیت سبد سوخت ایران اسلامی و تولید نیمی از فرآورده‌های راهبردی صادراتی و موردنیاز کشور، عمل به مسئولیت‌های اجتماعی را مدنظر قرار داده و سعی داشته است تا به‌عنوان صنعتی نمونه با نگاه به جوامع محلی نقش‌آفرینی کند.

ادامه‌ ساخت بیمارستان ۲۶۴ تختخوابی نفت ستاره خلیج‌فارس، اهدای بیش از ۲۴۰ تخت بیمارستانی، ۱۰ تخت آی‌سی‌یو، ۱۰ دستگاه مانیتور علائم حیاتی بیمار، ۱۶ دستگاه ساکشن جراحی و دو دستگاه بلادگاز به شبکه درمان هرمزگان، مشارکت در اجرای طرح پیک‌سایی شبکه بندرعباس، تأمین برق و آب موردنیاز آب‌شیرین‌کن یک میلیون مترمکعبی بندرعباس، کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، توانمندسازی نیروهای بومی با آموزش‌های تخصصی، به‌کارگیری نخبگان برتر استانی در پالایشگاه با هدف ایجاد انگیزه در جامعه‌ علمی هرمزگان، کاهش بار مراجعات بر شبکه درمانی شهر بندرعباس با ایجاد مرکز تخصصی درمان و ده‌ها اقدام دیگر نشان از جدیت شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در ایجاد توسعه‌ پایدار در جنوب کشور و نگاه ویژه به جوامع محلی است.

در این آیین، به پاس عملکرد شایسته در حوزه مسئولیت اجتماعی، نشان عالی مسئولیت اجتماعی به شرکت نفت ستاره خلیج فارس و نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی، به محمدعلی دادور، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس اهدا شد.

کد خبر 322921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =