مشاغل آسیب‌دیده جوامع محلی حمایت و توانمندسازی می‌شوند

دبیرخانه مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی صنایع پتروشیمی بر حمایت از مشاغل آسیب‌دیده و توانمندسازی آنها در جوامع محلی تأکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، علی ربانی، مشاور اجتماعی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: در نشستی با مدیرعامل بنیاد نیکوکاری دکتر نبی ضمن بررسی راهبردهای حوزه مسئولیت‌های اجتماعی صنعت پتروشیمی، راهکارهای حمایت از مشاغل آسیب‌دیده با هدف توانمندسازی جوامع محلی ارائه شد.

وی با تأکید بر استفاده از تجربه‌های مفید بنیاد نیکوکاری دکتر نبی در این حوزه افزود: بنیاد نیکوکاری دکتر نبی، با راه‌اندازی کسب‌وکارهای خانگی و تأسیس چند شرکت در استان‌های خراسان رضوی، گلستان، تهران، کرمان و شهرستان کاشان موفق شده است نسبت به ایجاد اشتغال پایدار برای مردان و زنان آسیب دیده اجتماعی اقدام کند و با روش علمی، بیش از ۲۰۰۰ نفر را به کانون خانواده و جامعه بازگرداند.

ربانی اظهار امیدواری کرد: با توجه به مزیت‌های نسبی موجود در هریک از جوامع محلی مرتبط با صنعت و بهره‌گیری از تجارب عملی و با هدایت درست منابع، ضمن تأمین بخشی از نیازهای صنعتی و غیرصنعتی صنایع پتروشیمی در هریک از مناطق، شاهد رشد اشتغال، افزایش سرانه درآمد و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق فعالیت صنعت پتروشیمی باشیم.

علیرضا نبی، مدیرعامل بنیاد نیکوکاری دکتر نبی نیز ضمن قدردانی از برگزاری نشست و اقدام‌های انجام‌شده در حوزه مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی، به همکاری پتروشیمی شیراز با این بنیاد اشاره و در ادامه آمادگی این بنیاد را برای هم‌افزایی و مشارکت در برنامه‌های مرتبط در مناطق اعلام کرد.

وی تأکید کرد: یکی از نتایج مثبت و تأثیرگذار همکاری بنیاد نیکوکاری دکتر نبی با دبیرخانه مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، ارتقای امنیت و رفاه در محیط‌های فعالیت این صنعت خواهد بود.

کد خبر 322989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =