۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
  • کد خبر: 323091
درآمد پتروشیمی بوعلی سینا ۳ برابر شد

مدیر مالی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا، میزان درآمد این شرکت در ۶ ماه نخست امسال را ۱۰ هزار میلیارد تومان و سه برابر مدت مشابه پارسال اعلام کرد و گفت: تولید محصولات شرکت در این مدت نسبت به پارسال حدود ۳۰ درصد افزایش داشته، به‌طوری که ۱۱۷ درصد برنامه تولید را محقق کرده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی بوعلی سینا، محمد رحیمی‌پور درباره وضع سود و زیان، تولید و درآمدهای شرکت پتروشیمی بوعلی سینا گفت: درآمدهای عملیاتی شرکت در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۰، بیش از  ۱۰ هزار میلیارد تومان و ۳ برابر مدت مشابه پارسال بوده و سود ناخالص شرکت نیز بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان و حدود ۴ برابر مدت مشابه پارسال بوده است.

وی ادامه داد: همچنین سود قبل از مالیات شرکت پتروشیمی بوعلی سینا بیش از ۲ برابر مدت مشابه پارسال و سود خالص شرکت نیز حدود ۲ هزار میلیارد تومان در ۶ ماه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ بوده که برابر سود خالص کل سال ۹۹ و حدود ۳ برابر سود خالص ۶ ماه نخست سال ۹۹ است.

مدیر مالی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا افزود: سود هر سهم شرکت در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ مبلغ ۵۴۸۵ ریال محاسبه شده که بیش از ۲.۵ برابر سود هر سهم در ۶ ماه منتهی به سال ۹۹ است.

رحیمی‌پور اظهار کرد: تولید محصولات شرکت در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۳۰ درصد افزایش را به ثبت رسانده و به یک میلیون تن رسیده که ۱۱۷ درصد برنامه تولید را محقق کرده است.

وی گفت: با توجه به افزایش قیمت محصولات، در نیمه دوم امسال نیز سود قابل توجهی به سهامداران می‌رسد.

کد خبر 323091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =