۳۴۰ جایگاه عرضه سوخت کشور به سامانه هوشمند متصل شدند

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از اتصال ۳۴۰ جایگاه عرضه سوخت به سامانه هوشمند سوخت کشور خبر داد و از مردم برای صبوری در این اختلال تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، جلیل سالاری ظهر امروز (چهارشنبه، پنجم آبان‌ماه) با ارائه گزارشی درباره  وضع جایگاه‌های عرضه سوخت در نشستی که با رئیس‌جمهوری در ستاد وزارت نفت تشکیل شد، گفت: تاکنون ۳۴۰ جایگاه عرضه سوخت در سراسر کشور به سامانه هوشمند سوخت متصل شده و امکان عرضه بنزین سهمیه‌ای در این جایگاه‌ها فعال شده است.

وی افزود: حدود دو هزار و ۸۰۰ جایگاه هم‌اکنون با استفاده از سیستم آفلاین نسبت به عرضه سوخت به قیمت آزاد به مردم اقدام می‌شود.

معاون وزیر نفت تأکید کرد: در ساعات نخست وقوع این رخداد، با استفاده از تجربه‌های گذشته و با برنامه مدیریت بحرانی که پیش‌بینی می‌کردیم سناریوهای مختلف را بررسی کردیم و خوشبختانه با استفاده از همه ظرفیت‌های مجموعه، توانستیم در مدت کوتاهی مسیر را شناسایی و سیستم را ایمن‌سازی کنیم.

سالاری ضمن قدردانی از صبوری مردم در اختلال به‌وجودآمده گفت: از مردم عزیز که در این زمینه صبوری کردند و از رسانه‌ها که اقدام‌های مؤثری انجام دادند و از همکاران خود بابت حضور سریع و فعال‌سازی جایگاه‌ها تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی همچنین تأکید کرد: امروز ۲۵ گروه چهار نفره در شهر تهران مستقر شده و در حال فعال‌سازی جایگاه‌ها هستند، همچنین ۳۰۰ گروه در کل کشور نیز در حال فعال‌سازی جایگاه‌ها در شهرها و محورهای مواصلاتی هستند.

معاون وزیر نفت گفت: امیدواریم بتوانیم با ایمن‌سازی مناسبی که انجام می‌دهیم، در سال‌های آینده دچار چنین چالشی نشویم.

 خبرنگار: سامان گودرزی

کد خبر 323181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =