بررسی زمینه‌های همکاری نفت و گاز اروندان و هلال احمر خوزستان

مدیران عامل شرکت نفت و گاز اروندان و جمعیت هلال احمر استان خوزستان طی نشستی زمینه‌های همکاری و هم‌افزایی و توسعه روابط دوجانبه را بررسی کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، عبدالله عذاری اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان از همکاری مطلوب این شرکت با جمعیت هلال احمر استان خوزستان استقبال و برای همکاری با این سازمان در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی تعریف‌شده در سیاست‌های شرکت ملی نفت ایران اعلام آمادگی کرد.

وی با اشاره به شرایط اقلیمی خوزستان و بروز حوادث طبیعی نظیر زمین‌لرزه و سیل، گفت: صنعت نفت همواره تلاش کرده است تا در اهتمام ویژه به مسئولیت‌های اجتماعی و همکاری و همراهی با دستگاه‌های اجرایی و امدادی استان نقش تأثیرگذاری ایفا کند که نمونه بارز آن در پیشگیری از کاهش تبعات ناشی از سیلاب در سال‌های اخیر و کمک در بازسازی مناطق آسیب‌دیده بر اثر این حوادث بود.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ضمن اشاره به مشکل کم آبی در برخی مناطق استان خوزستان در تابستان گذشته افزود: در این ارتباط نیز نفت و گاز اروندان همسو با دیگر دستگاه‌ها به مناطق و روستاهای پیرامونی تأسیسات این شرکت خدمات‌رسانی کرد.

عذاری اهوازی اظهار کرد: این شرکت در اجرای برنامه‌ها و دستورعمل‌های وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران افزایش مشارکت‌های اجتماعی و ایفای نقش بیش از پیش در بهبود زیرساخت‌ها و محرومیت زدایی در گستره مناطق عملیاتی شرکت را در  دستور کار دارد.

در این نشست علی خدادادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با تشریح وظایف و مسئولیت‌های این سازمان، بر همدلی و همکاری مجموعه‌ها، دستگاه‌های اجرایی و دست‌اندرکاران برای ارائه خدمات مطلوب در استان خوزستان تأکید کرد.

وی با ابراز خشنودی از توسعه همکاری با نفت و گاز اروندان و تبریک انتصاب عذاری اهوازی به‌عنوان مدیرعامل این شرکت افزود: از مواردی که می‌توان با همکاری این مجموعه‌ها در آن نقش ایفا کرد توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی و ارائه خدمات در قالب پروژه‌های محرومیت‌زدایی است که جمعیت هلال احمر در این ارتباط اعلام آمادگی می‌کند.

کد خبر 323205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =