۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
  • کد خبر: 329683
گازرسانی به ۴ روستای مرزی کرمانشاه

پروژه گازرسانی به چهار روستای مرزی شهرستان ثلاث باباجانی در استان کرمانشاه همسو با محرومیت‌زدایی و توسعه زیرساخت‌های روستاها با حضور استاندار به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیروس شهبازی، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در آیین گازرسانی به این چهار روستا، از تداوم گازرسانی به روستاهای مرزی استان خبر داد و گفت: شهرستان ثلاث باباجانی یکی از ۶ شهرستان مرزی استان است که اکنون سه پیمانکار فعال به‌منظور گازرسانی به باقیمانده روستاهای شهرستان مشغول فعالیت هستند، بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و به‌زودی همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان از گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: هم‌اکنون از ۱۵۳ روستای شهرستان، ۱۱۲ روستای آن قابل گازرسانی است که از این تعداد ۷۰ روستای آن بالای ۲۰ خانوار دارد که ۴۸ روستای آن گازرسانی شده و در مجموع ۹۹ درصد جمعیت شهری و ۵۶ درصد جمعیت روستایی شهرستان ثلاث باباجانی گازرسانی شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: پروژه گازرسانی به ۳۵۱ روستا و سه شهر نوسود و ریجاب و شبکه داخلی شهر ازگله نیز در حال اجراست که بیش از یک سوم روستاهای درحال گازرسانی و دو شهر نوسود و ازگله، از نقاط مرزی و دورافتاده هستند.

شهبازی یادآور شد: ۹۹ درصد جمعیت شهری و ۸۴ درصد جمعیت روستایی استان گازرسانی شدند.

کد خبر 329683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =