تخصیص بودجه یک هزار میلیارد تومانی پتروشیمی برای مسئولیت‌ اجتماعی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: صنعت پتروشیمی برای سال آینده بیش از یک هزار میلیارد تومان بودجه در بخش مسئولیت‌های اجتماعی پیش‌بینی کرده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، بهزاد محمدی روز دوشنبه (دهم آبان‌ماه) در حاشیه افتتاح طرح‌های مسئولیت اجتماعی شهرک پردیس جم اظهار کرد: حضور در شهرک پردیس جم به‌دلیل اهمیتی است که برای مسئولیت‌های اجتماعی قائل هستیم و این پروژه‌ها به‌دلیل اینکه به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند برای ما مهم هستند.

وی با بیان اینکه امروز درمانگاه این شهرک با امکانات و ظرفیت مناسب افتتاح شد، گفت: دیگر پروژه‌های زیرساختی در حال انجام نیز در ماه‌های آتی به بهره‌برداری کامل می‌رسند و مورد استفاده ساکنان قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی آینده شهرک پردیس را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: پردیس از بهترین شهرک‌های منطقه است و شورای راهبردی منطقه و نیز شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد نقش مؤثری در این‌گونه اقدام‌ها در شهرک برعهده دارند.

محمدی ادامه داد: هر سال بودجه‌ای از سوی صنعت پتروشیمی برای مسئولیت‌های اجتماعی اختصاص می‌یابد که امسال با توجه به تأکید وزیر نفت، این بودجه به بیش یک هزار میلیارد تومان افزایش خواهد یافت و سهم منطقه عسلویه حدود ۳۵ درصد است که این بودجه از سوی شرکت‌های پتروشیمی تأمین می‌شود و با نظر شورای راهبردی در مناطق تخصیص می‌یابد.

وی درباره بازدید خود از زمین‌های موجود برای توسعه صنعت پتروشیمی در منطقه عسلویه و کنگان بیان کرد: امکانات بسیار مناسب و متنوعی مانند دسترسی به آب، اسکله‌های صادراتی و خوراک‌های متنوع به‌ویژه خوراک‌های پایه خود صنعت پتروشیمی داریم، اما زمین کافی برای توسعه نداریم و این موضوع به یک مشکل تبدیل شده است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: امروز از منطقه کنگان، پارس ۲، منطقه شیرینو و از کل مناطقی که امکان احداث واحدهای پتروشیمی وجود دارد، بازدید کردیم تا بتوانیم زمین‌های موجود را به طرح‌های مهم و راهبردی اختصاص دهیم.

کد خبر 335844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =