بیانیه شرکت پالایش و پخش در پی ازسرگیری فعالیت کل جایگاه‌های سوخت کشور

شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در پی اتصال صددرصدی جایگاه‌های عرضه به سامانه هوشمند سوخت بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، متن بیانیه جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

هموطنان شریف، همکاران تلاشگر، کارشناسان وظیفه‌شناس، مسئولان و مدیران محترم

باسلام و دعای خیر،

 ایجاد اختلال برنامه‌ریزی‌شده در سامانه سراسری سوخت کشور یکبار دیگر نشان داد که هر دشمنی قصد سلب آرامش و امنیت مردم شریف ایران اسلامی را در سر بپروراند، فرزندان توانمند ایران اسلامی با هر اندیشه و خاستگاهی یکپارچه و دست در دست یکدیگر در مقابل او از کیان و آرامش و امنیت خود دفاع خواهند کرد.

تلاش‌های جهادی بی‌وقفه و مثال‌زدنی کارشناسان، نیروهای فنی، عملیاتی، پشتیبانی و مدیریتی طی هشت شبانه‌روز، بار دیگر صحنه‌هایی از ایثار و فداکاری‌های جاودان هشت سال دفاع مقدس را در اذهان زنده کرد.

اهل فن به نیکی می‌دانند رفع ایرادات فنی و نرم‌افزاری در سطحی به گستردگی شبکه سوخت‌رسانی کشور با نزدیک به ۴۲۰۰ جایگاه و حدود ۵۴۰۰۰ نازل، کاری نیست که انجام آن طی هشت شبانه‌روز به آسانی و در قالب بخشنامه و دستور اداری بگنجد و اگر نبود عشق به خدمت خالصانه و تلاش برای آرامش روانی هموطنان عزیز، قدر مسلم بحران پیش‌آمده و پیامدهای آن تا هفته‌ها و بلکه ماه‌ها ادامه می‌یافت.

با تبریک این موفقیت بزرگ، در مقابل صبوری مردم و تلاش جمعی دست‌اندرکاران این کار سترگ اعم از مهندسان و کارشناسان، مسئولان و مدیران خدوم و بی‌توقع و همه سازمان‌های همکار سر تعظیم فرود می‌آوریم و مراتب قدردانی خود را از اصحاب رسانه، صاحبان مجاری عرضه، شرکت‌های پیمانکار همکار و همه دستگاه‌های اجرایی و امنیتی اعلام و به ملت عزیز اطمینان می‌دهیم که در تأمین امنیت و استمرار سوخت‌رسانی در هر شرایطی، لحظه‌ای تعلل و دریغ نخواهیم کرد.

و من‌الله توفیق»  

کد خبر 354593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =