بخشی از تجهیزات مراکز درمانی، بهداشتی و آموزشی استان بوشهر تأمین شد

شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس، بخشی از تجهیزات مورد نیاز اداره آموزش و پرورش شهرستان عسلویه، شبکه بهداشت شهرستان‌های عسلویه و دیر و بیمارستان شهید قاسم سلیمانی شهرستان چاه مبارک را تأمین کرد و تحویل داد.

به گزارش شانا به نقل از شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس، تقی صانعی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری و عضو شورای راهبردی، در این آیین که در شرکت پتروشیمی نوری برگزار شد،‌ ضمن بیان نقش بارز مردم منطقه در میزبانی شایسته از صنعت، بر رویکرد مثبت شورا در توسعه پایدار منطقه و انجام فعالیت‌های عام‌المنفعه تأکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به سابقه شکل‌گیری شورای راهبردی، گام‌های برداشته‌شده، به‌ویژه در تجهیز بیمارستان‌های منطقه در دوران کرونا را قابل توجه دانست و لزوم همیاری همه ارکان منطقه‌ای اعم از شرکت‌های نفتی و دستگاه‌های دولتی در رفع محرومیت منطقه را خواستار شد.

حسین عبدالهی، معاون آموزش و پرورش عسلویه، احمدی نماینده منطقه سوم نیروی دریای سپاه، جاسم زارعی رئیس شبکه بهداشت شهرستان عسلویه و احمد آخوندی رئیس شبکه بهداشت دیر، به طرح مسائلی درباره همکاری با شورای راهبردی برای رفع نیازهای منطقه پرداختند.

کد خبر 443487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =