گواهینامه‌های سیستم مدیریت کیفیت شرکت ملی حفاری تمدید شد

رئیس اداره مهندسی ساختار و بهره‌وری شرکت ملی حفاری ایران از تمدید گواهینامه‌های سیستم مدیریت کیفیت (IMS) شامل ISO9001 ،ISO14001 و ISO45001 در این شرکت خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، حسین نظری گفت: این شرکت با رویکرد توسعه پایدار، حضور فعال در بازارهای داخلی و خارجی و توجه ویژه به الزام‌های ذی‌نفعان به‌خصوص مشتریان و کارکنان و توجه جدی به مسئولیت‌های اجتماعی و زیست محیطی را در سرفصل برنامه‌ها دارد. از این رو خود را ملزم به کاربست استانداردهای سیستم‌های مدیریتی می‌داند تا در آینده برای ارائه خدمات موثر به مشتریان داخلی و منطقه جزو شرکت‌های پیشرو باشد.

وی اظهار کرد: با تلاش مجموعه مدیریت و کارکنان شرکت، ممیزی مراقبتی دوره دوم سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) به‌تازگی با موفقیت انجام و اعتبار گواهینامه‌های سه‌گانه سیستم‌های مدیریت کیفیت این شرکت هم‌زمان با روز ملی کیفیت (۱۸ آبان‌ماه) برای یک سال دیگر تمدید شد.

رئیس اداره مهندسی ساختار و بهره وری شرکت ملی حفاری ایران گفت: بر این اساس و با توجه به استقرار سیستم‌های مدیریت کیفیت در سال‌های گذشته و برنامه‌ریزی انجام شده با صرف ۵۰ نفر-روز ممیزی از طرف شرکت SGS این موفقیت حاصل شده است.

کد خبر 448243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =