گاز آذربایجان شرقی و سپاه پاسداران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

شرکت گاز استان آذربایجان شرقی و سپاه عاشورا برای عمل به مسئولیت اجتماعی و نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدرضا رهنمای توحیدی، مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در آیین امضای این تفاهم‌نامه همکاری اظهار کرد: بحمدالله سپاه پاسداران از بدو تأسیس همسو با عمل به تعهد و مسئولیت مقدس و خطیر خود در صیانت از کیان اسلامی و اقتدار نظام، در عرصه‌های سازندگی، عمران، آبادانی و توسعه ایران اسلامی حضوری فعال و سازنده داشته و این همکاری زمینه‌ساز تقویت توان در عمل به مسئولیت اجتماعی در عرصه‌های مختلف خواهد بود.

وی با اشاره به اهداف این تفاهم‌نامه، افزود: ارتقای درجه مسئولیت اجتماعی دو طرف و  ارتقای آگاهی عمومی و فرهنگ‌سازی مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی از اهداف کلان این تفاهم‌نامه است.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: اهتمام به ایجاد فرصت‌های همکاری در زمینه بهبود سرمایه‌های اجتماعی، رشد دانش و آگاهی، حمایت و مشارکت اجتماعی، آموزش فرهنگ شهروندی در ارتباط با مصرف گاز و جلوگیری از آسیب‌های ناشی از مصرف غیر ایمن و غیراستاندارد از مهم‌ترین محورهای همکاری با سپاه عاشورا خواهد بود.

رهنمای توحیدی تصریح کرد: امید است تفاهم‌نامه امضاشده منشأ همکاری‌های سازنده با سپاه عاشورا برای اطلاع‌رسانی و اشاعه فرهنگ مصرف ایمن و بهینه از گاز در جامعه، برای کاهش حوادث و آمار تلفات جانی ناشی از مرگ خاموش هم‌استانی‌های عزیز به‌دلیل سهل انگاری باشد.

سردار اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا نیز در این آیین، ضمن استقبال از توسعه همکاری‌ها در خدمت‌رسانی صادقانه به هم‌استانی‌ها و فعالیت در عرصه فرهنگی و مصرف صحیح گاز طبیعی، گفت: سپاه عاشورا بر اساس تعهد خود مبنی بر حفظ امنیت ملی و منافع اجتماعی، آمادگی دارد با همکاری شرکت گاز در نهادینه کردن فرهنگ مصرف ایمن و کاهش صدمات جبران‌ناپذیر ناشی از آگاهی نداشتن مردم نقش مؤثری ایفا کند.

کد خبر 448826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =