برگزاری آیین تکریم و معارفه اعضای صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت

آیین تکریم و معارفه اعضای پیشین و جدید هیئت‌رئیسه‌ صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از صندوق بازنشستگی صنعت نفت، عبدالحسین بیات، رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت بعدازظهر دیروز (شنبه، ۲۲ آبان‌ماه) در آیین تکریم و معارفه اعضای پیشین و جدید این صندوق اظهار کرد: با توجه به ارتباطات کاری با رؤسای ادوار هیئت رئیسه، همواره شاهد دلسوزی و کوشش اعضای هیئت‌های وقت بوده‌ام.

وی با بیان اینکه خدمتگزاری در صندوق‌ها به سبب خدمت به بازنشستگان دارای مرتبه و فضیلتی برتر است، افزود: ما خادم عزیزانی هستیم که دوران‌های سختی را برای تحقق آرمان‌های انقلاب، کشور و مردم با صبوری و جانفشانی گذرانده‌اند.

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت مجاهدت‌های بازنشستگان در دوران پیروزی انقلاب و ایثار آنها در دوران دفاع مقدس و تلاش‌شان برای رشد و توسعه صنعت نفت را برگ‌ زرین تاریخ بازنشستگان صنعت نفت دانست و گفت: وزیر نفت از گزارشی که به‌تازگی درباره وضع صندوق‌ها به وی ارائه شد، قدردانی کرد.

بیات تأکید کرد: البته این، به معنای نبود مشکل و دغدغه از سوی بازنشستگان نیست و مسائل مختلف باقی‌مانده در حال پیگیری است.

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در پایان این آیین، احکام صادر شده اعضای جدید هیئت رئیسه از سوی وزیر نفت را به عباس حاجی‌صادق، حسین شیوا، حسینعلی زحمتکش، تقی ابراهیمی، سیدمحمد موسوی، محمد امیرخانی و عیسی مقدمی‌زاد تقدیم کرد.

وزیر نفت همچنین در پیام‌های جداگانه از زحمات علی کاردر، حمیدرضا عراقی، سیدناصر سجادی، محمدحسین پیوندی، فرزین مینو، علیرضا سلمان‌زاده و محمدعلی علایی تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 448846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =