موضوع فروش نفت و افزایش درآمدهای ارزی با موفقیت دنبال می‌شود

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه پس از گذشت ۸۳ روز از آغاز فعالیت دولت سیزدهم از همیشه برای حل مشکلات و باز شدن گره‌ها امیدوارتر هستم، گفت: امروز موضوع فروش نفت و افزایش درآمدهای ارزی با موفقیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار شانا، سیدابراهیم رئیسی، در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۵ آبان‌ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان دفاع از برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: ۸۳ روز پیش در مجلس شورای اسلامی و از همین تریبون در محضر نمایندگان ملت برای رأی اعتماد به کابینه مسائلی را مطرح کردم با امید به اینکه کشور با تلاش دولت و همکاری مجلس بتواند از مشکلات عبور کند و امروز بعد از ۸۳ روز از اعتماد نمایندگان بیش از هر زمان دیگری امیدوارترم.

وی افزود: امروز به حل مشکلات و باز شدن گره‌ها در جهت رفع دغدغه‌های ملت و نمایندگان، امیدوارم و احساس می‌کنم بارقه‌هایی از گشایش وجود دارد، همان‌طور که در مسیر واکسیناسیون برای تأمین ۱۰۰ میلیون دز واکسن گام برداشتیم و با تأمین داروهای مورد نیاز شرایط متفاوتی نسبت به قبل رقم خورد، می‌توانیم به حل مشکلات امیدوار باشیم.

رئیس‌جمهوری تصریح کرد: پیش از تشکیل دولت سیزدهم، سخن از کیفیت پرداخت حقوق و چگونگی آن برای کارمندان بود که از کدام منبع باید انجام شود و نگرانی‌هایی برای آن وجود داشت، اما امروز با گذشت ۸۳ روز، بدون استقراض از منابع، حقوق و دستمزدها در زمان خود پرداخت شد و فروش نفت در شرایط مساعدی قرار دارد و آنچه از پرداخت‌ها دولت باید انجام دهد، انجام شد.

رئیسی با اشاره به وضع فروش نفت گفت: موضوع فروش نفت و افزایش درآمدهای نفتی با موفقیت انجام شده و دنبال می‌شود، همین‌طور افزایش منابع مالی و ارزی و ریالی انجام می‌شود و اینها پشتوانه‌هایی است که می‌تواند گام‌های خوبی برای مسائل اقتصادی کشور باشد.

کد خبر 448936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =