تعمیرات اساسی واحد ۱۳۰۰ شرکت پالایش نفت لاوان کلید خورد

عملیات اجرایی تعمیرات اساسی واحد ۱۳۰۰ پالایش نفت لاوان با تکیه بر توان مهندسان و متخصصان این پالایشگاه آغاز شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پالایش نفت لاوان، اجرای تعمیرات اساسی پالایشگاه لاوان که در راستای تولید پایدار برای یک بازه زمانی چهل‌روزه برنامه‌ریزی شده است، از اول آذرماه امسال آغاز شد.

کیانی، معاون مدیر عملیات شرکت پالایش نفت لاوان در تشریح مراحل و جزئیات این برنامه کاری اعلام کرد: با وجود تراکم و حجم سنگین کار و گستردگی عرصه و پرمخاطره بودن عملیات تعمیرات اساسی، سازوکار مناسب و تمهیدات لازم با بهره‌گیری و استفاده از کلیه امکانات برای این عملیات برنامه‌ریزی شده است تا با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای تعمیراتی و رعایت الزامات ایمنی، این پروسه اجرایی شود.  

وی افزود: هدف اصلی از انجام تعمیرات اساسی، آماده‌سازی واحدهای عملیاتی موردنظر برای ادامه کارکرد مستمر و شبانه‌روزی طی یک دوره فعالیت بعدی تولید و تأمین فرآورده‌های نفتی با کیفیت مناسب است.

معاون مدیر عملیات شرکت پالایش نفت لاوان تأکید کرد: باتوجه به ‌دقت و حساسیت عملیات اجرای در تعمیرات اساسی واحد ۱۳۰۰ پالایشگاه نفت لاوان، کلیه سیستم‌های برقی و ابزار دقیق، ظروف و برج‌ها، مُبدل‌ها، فن‌های هوایی، کولرهای آبی، خطوط لوله، پمپ‌ها و کمپرسورها، ایستگاه‌های کنترل برق و سیستم فِلِر مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرند و تعمیرات مورد نیاز بر روی آنها انجام می‌شود.

کیانی گفت: به‌منظور اجرای این تعمیرات اساسی، برنامه‌ریزی فرآیندی و اجرایی و تهیه کالاها و تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز تعمیرات با تلاش‌های همکارانم در امور بازرگانی و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های داخلی کشور انجام شده است.

وی با اشاره به انجام کار در دو شیفت به‌صورت شبانه‌روزی به‌منظور حداکثر بهره‌گیری بهینه و مطلوب از زمان، عنوان کرد: در اجرای این تعمیرات اساسی از خدمات ۲۵۰ نفر نیروی غیرشرکتی و ۵۵۰ نفر از نیروهای داخلی شرکت و در مجموع ۸۰۰ نفر نیروی اجرایی استفاده می‌شود.

کد خبر 449367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =