افزایش پهنای باند ارتباطات مخابراتی منطقه ۸ عملیات انتقال گاز

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز از افزایش پهنای باند ارتباطی تأسیسات تقویت فشار و اندازه‌گیری گاز در این منطقه عملیاتی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، فیروز خدایی گفت: پهنای باند تأسیسات تقویت فشار گاز مرگنلر برای بهبود ارتباط مخابراتی و افزایش سرعت انتقال اطلاعات بین تأسیسات تقویت فشار و اندازه‌گیری گاز با ستاد منطقه ۸ از طریق زیرساخت شرکت مخابرات ایران از ۲ به ۸ مگا افزایش یافت.

وی افزود: همسو با این موضوع، پهنای باند ارتباط تأسیسات تقویت فشار گاز چلوند و تأسیسات اندازه‌گیری گاز آستارا از طریق زیرساخت فیبر نوری و رادیوی اختصاصی شرکت ملی گاز ایران و با مساعدت و همکاری مدیریت و کارشناسان مخابرات ستاد انتقال گاز ایران، به‌ترتیب تأسیسات چلوند از ۲ به ۸ مگا و تأسیسات آستارا از ۲ به ۴ مگا ارتقا یافت.

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز اظهار کرد: با راه‌اندازی این طرح در هزینه اجرای طرح فیبر نوری و هزینه ماهانه سرویس ۸ مگا، صرفه‌جویی قابل توجهی شد.

خدایی بیان کرد: هدف از ارتقای پهنای باند در تاسیسات تقویت فشار و مراکز بهره‌برداری خطوط لوله گاز منطقه، ارائه افزایش کیفیت و سرعت سرویس‌های تحت شبکه و ارائه بازده کاری بهتر و بالاتر بوده است.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی در نظر است پهنای باند دیگر تأسیسات و مراکز بهره‌برداری خطوط لوله منطقه افزایش یابد تا از این طریق بستری امن و مطمئن را در سیستم‌های شبکه انتقال گاز ایجاد و به بالاترین استانداردها، تنوع و گستردگی خدمات مخابراتی و سامانه های کنترل از راه دور دست یابیم.

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ابراز امیدواری کرد: با راه‌اندازی سیستم جدید مخابراتی منطقه و افزایش پهنای باند ایستگاه‌های تقویت فشار و اندازه‌گیری، تعداد و مدت زمان قطعی‌های پیشین به حداقل کاهش یابد.

کد خبر 449475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =