شیوه شناسایی شرکت‌های گواهی‌دهنده استقرار استانداردهای مدیریتی شرکت ملی گاز ابلاغ شد

سرپرست مدیریت مهندسی ساختار و دبیر کمیسیون بهره‌وری شرکت ملی گاز ایران از ابلاغ دستورعمل نحوه شناسایی شرکت‌های گواهی‌دهنده استقرار استانداردهای مدیریتی در سطح شرکت ملی گاز ایران خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، ولی‌الله دینی هدف از ابلاغ این دستورعمل را ایجاد وحدت رویه، اعتباردهی گواهی‌نامه‌های استانداردهای مدیریتی و مدیریت هزینه‌های مشهود و نامشهود در استقرار این دست از سیستم‌ها بیان کرد.

وی ادامه داد: بر مبنای نتایج ارزیابی محور استقرار نظام‌های مدیریتی در فرآیند ارزیابی عملکرد شرکت‌های تابع ملی گاز ایران در سال ۱۳۹۹ و بررسی مستندهای مندرج در سامانه یکپارچه «مدیریت ارزیابی عملکرد شرکت ملی گاز ایران»، لزوم تدوین چنین دستورعملی ضروری تشخیص داده شد.

سرپرست مدیریت مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران افزود: پس از بررسی و مطالعه مستندهای موجود در سطح ملی و بین‌المللی، این دستورعمل به‌منظور راهنمای شناسایی شرکت‌های ذی‌صلاح تدوین و به شرکت‌ها ابلاغ شد و هم‌اکنون از طریق سایت اینترنتی مهندسی ساختار، برای اطلاع و بهره‌برداری همکاران، در دسترس است.

دینی اظهار امیدواری کرد که با رعایت مفاد دستورعمل یادشده، شرکت‌های تابع از گواهی‌دهنده‌های صلاحیت‌دار برای استقرار این دست از سیستم‌ها استفاده کنند تا شاهد بهبود در همه امور مرتبط باشیم.

کد خبر 449500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =