تأمین سرمایه خلیج فارس ۲ تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد

تأمین سرمایه خلیج فارس با شرکت‌های تأمین سرمایه‌ کاردان و ملت به منظور مشارکت در ارائه خدمات مالی در بستر بازار سرمایه دو تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش شانا به نقل از گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت تأمین سرمایه خلیج فارس در دومین روز از سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی (کیش اینوکس ۲۰۲۱) دو تفاهم‌نامه همکاری با دو شرکت تأمین سرمایه کاردان و ملت با هدف تأمین مالی پروژه‌های صنعت پتروشیمی به‌ویژه پروژه‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس امضا کرد. 

این دو تفاهم‌نامه به‌منظور ارائه خدمات مالی بازار سرمایه از سوی دو شرکت تأمین سرمایه تملت و کاردان و با پشتیبانی بانک‌های عامل ملت و تجارت بین این دو تأمین سرمایه و تأمین سرمایه خلیج فارس امضا شد.

تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت‌های تأمین سرمایه خلیج فارس و بانک ملت و تأمین سرمایه بانک ملت و تأمین سرمایه خلیج فارس با حضور جواد عشقی‌نژاد مدیرعامل «تفارس»، رضا دولت‌آبادی مدیرعامل «وبملت» و سید روح‌الله حسینی مقدم مدیرعامل «تملت» امضا شد.

طراحی الگوهای تأمین مالی برای شرکت‌های بزرگ صنعت پتروشیمی از طریق بازار سرمایه به شکل کنسرسیوم یکی از مهمترین اهداف این تفاهم‌نامه بود، همچنین استفاده از ظرفیت‌های طرف‌های تفاهم‌نامه برای تأسیس صندوق‌های سرمایه‌گذاری جدید با هدف تجهیز منابع خرد و استفاده از حمایت‌های بانک ملت برای توسعه تأمین مالی پروژه‌ها از دیگر موارد مهم تفاهم‌نامه یادشده بود.

در تفاهم‌نامه تفارس و کاردان که به امضای عشقی‌نژاد و احسان مرادی، مدیران عامل این دو شرکت تأمین سرمایه رسید، دو طرف برای ارائه خدمات مالی در بستر بازار سرمایه به کسب و کارها بنابه ضرورت و توافق طرف‌ها به‌صورت مشترک توافق کردند.

با این تفاهم‌نامه‌ها، امکان تأمین مالی ۳۰ هزار میلیاردی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از بازار سرمایه برای تکمیل پروژه‌های در حال انجام شتاب می‌گیرد.

کد خبر 449737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =